Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil vel si at dette ikke passer inn her, men jeg føler jeg må dele det med dere fordet. Fant nettopp ut at Deep Purple skal spille i Spektrum 22. november. Må få skrapt sammen noen penger så jeg kommer meg på denne :)

Skrevet

Billetter til Hole in the Sky (fredag) og Amon Amarth med Entombed og Evile er bestilt! Alle i Bergen.

Synd at Gojira måtte avlyse..

Nokon som kan fortelle meg kva av Voivod som er verdt å sjekke ut?

Skrevet (endret)

Ja vill si det. Evile er jo fett nok.

Entombed sine første plater er og fine, har ikkje hørt noe av det nyere dem har laget, men funker sikkert det og :p

Gleder meg veldig selv vertfall!

Endret av Skogslik
Skrevet (endret)

Har hørt på Evile i det siste, er ikke det bra thrash da?

Intervjuet med God Seed var kleint. De har brukt samme sceneshow i 5 år nå. På tide å finne på noe nytt?

Ser at Gorgoroth kommer med nytt album. Hvor mange versjoner er det av TNBM - Live in Grieghallen egentlig? Den originale, en med Infernus på bass og en med Infernus på bass og Pest på vokal?

Endret av Abigor
Skrevet
Billetter til Hole in the Sky (fredag) og Amon Amarth med Entombed og Evile er bestilt! Alle i Bergen.

Synd at Gojira måtte avlyse..

Nokon som kan fortelle meg kva av Voivod som er verdt å sjekke ut?

Hadde vært artig å vært på Hits i år. Cynic, Candlemass, Negura Bunget..

Sjekk ut Dimension Hatröss og Nothingface av Voivod.

Skrevet
Har hørt på Evile i det siste, er ikke det bra thrash da?

Intervjuet med God Seed var kleint. De har brukt samme sceneshow i 5 år nå. På tide å finne på noe nytt?

Ser at Gorgoroth kommer med nytt album. Hvor mange versjoner er det av TNBM - Live in Grieghallen egentlig? Den originale, en med Infernus på bass og en med Infernus på bass og Pest på vokal?

http://www.sheol-magazine.com/gorgoroth_studio.htm studie report om nye albumet her om du er interessert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...