Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Evolutionary Sleeper" er veldig god, men de to andre låtene får jeg bare ikke taket på. Kjedelig, slett og rett. Det er så snilt og...vel, "gay". Noe som egentlig ikke er noen overraskelse, lulz.

Skrevet

Rolig nå. Det er fortsatt plenty av plass til flere sanger som Evolutionary Sleeper på full-lengderen. Kanskje de prøver å lokke litt? Altså, det beste til slutt. Slik som til meg da Meshuggah slapp ut Bleed. Bleed røsker jo ulovlig mye, men da jeg kom til det at plata kom ut, så var det bare kjedelig. Var som å få servert bløtkake først, og deretter en tørr brødskive med salami uten smør og helst uten noe å drikke til. De kunne heller ha servert tittellåta obZen først, også gitt ut hele plata.

Skrevet (endret)

Forresten, den Cynic-promoen (kan aldri nevne den nok). Der følger det med Evolutionary Sleeper, men dette er jo tatt ifra opptredenen på Hove. I såfall, det er jo ganske fett. Voxn høres ut som et skikkelig dopvrak og.

"... Thish is Evolutionary Sleeperrh."

edit: Forresten, noen som vet hvor jeg vil hen?

ololey5.jpg

Endret av Seian
Skrevet
Dra til helvete dersom du ikkje likar denne låta eller skiva.

Enkelt og greit noko av det beste som er.

Kul trommespilling innimellom, men ellers er det sånn ca den kjedeligste sangen jeg noensinne har hørt.

Skrevet (endret)

51aj4GwnXML._SL500_AA240_.jpg

Peter Beste - True Norwegian Black Metal Book.

Fleire som gler seg til bokslepp? Det visuelle er noko av det mest fascinerande med Black Metal, og ei fotobok er heilt på sin plass. Blir sikkert morosame greier.

17.jpg

Endret av svinepelz
Skrevet
Kan bestille boka her: http://www.peterbeste.com/store.html (limited edition-varianten vert sjølvsagt trykt opp i 666 eksemplar).

Kan kjøpe boka på Amazon òg, står ingen releasedato.

Må nok skaffe den boka når den blir tilgjengelig, selv om jeg ikke forventer noe nytt. Alt er blitt fortalt allerede, og nå skjer det ingenting spennende. Dagens ungdom altså :p

Skrevet (endret)

Ser ut som de er en del bra bilder her ja, få bare håpe at ikke halve boka er dedikert til Mayhem.

edit: ser ut som releasen er 1 Juni.

Deluxe Limited Edition Pre-orders will ship approximately 2 weeks before the release date of June 1

post-72292-1210339244_thumb.png

Endret av Tuttebobo
Skrevet
Gleder meg til denne. Blir gøy å lese, selv om jeg kjenner til det meste.

Det meste som har vært i media ja. Er nok en god del de fleste ikke kjenner til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...