Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Nei, du må ikke det. Det er ALLTID igjen nok billetter til at man kan kjøpe billetter i døra på Rockefeller kl. 18:00 på konsertdagen, og det er ikke tull en gang. Og du får lett tak i billetter om du kjøper dagen etter kick-offen. Eller uka etter. Eller måneden etter.

 

Klubbdagen kan være vrien, men man får fint tak i en billett uka etter kick-offen. Men på klubbdagen kan det være vansklig og komme seg inn i lokalet, siden det pleier å være fult jævlig tidlig. Og det er noen plasser det er 20 år og ikke 18.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å vente en stund, og se om det dukker opp noe mere info om bandet ditt. Hvis du sjekker bandets nettside/forum kan det hende det står "WE ARE BOOKED ON INFERNO FOR SATURDAY SLOT!" selv om inferno selv ikke poster det offisiellt. Bandene har ingen form for munnkurv fra arrangørene, så de kan godt skryte hvis de vil.

 

Prøver bare å hjelpe :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, du må ikke det. Det er ALLTID igjen nok billetter til at man kan kjøpe billetter i døra på Rockefeller kl. 18:00 på konsertdagen, og det er ikke tull en gang. Og du får lett tak i billetter om du kjøper dagen etter kick-offen. Eller uka etter. Eller måneden etter.

 

Klubbdagen kan være vrien, men man får fint tak i en billett uka etter kick-offen. Men på klubbdagen kan det være vansklig og komme seg inn i lokalet, siden det pleier å være fult jævlig tidlig. Og det er noen plasser det er 20 år og ikke 18.

 

Jo, for å være 100% sikker så mån man nok det. Det er forøvrig gledelig at din erfaring tilsier at det er biletter igjen. Jeg har som sagt aldri vært på festival, så jeg vet ikke hvordan dette bruker å være.

 

Siden jeg er godt forbi 20 skulle det da tale for mine sjanser til å få plass om jeg leser deg riktig.

 

Som sagt, satser på at det ikke blir utsolgt

 

Du kan prøve å vente en stund, og se om det dukker opp noe mere info om bandet ditt. Hvis du sjekker bandets nettside/forum kan det hende det står "WE ARE BOOKED ON INFERNO FOR SATURDAY SLOT!" selv om inferno selv ikke poster det offisiellt. Bandene har ingen form for munnkurv fra arrangørene, så de kan godt skryte hvis de vil.

 

Prøver bare å hjelpe :)

 

Ja, dette innlegget var faktisk hjelpsomt. Takk :)

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

På klubbdagen er det mange forskjellige band som spiller på forskjellige steder i byen. Rock In, Blå, Elm Street og Victoria er noen av stedene i allefall. Litt rotete, men jævlig digg. Og siden en del band spiller samtidlig går man alltid glipp av et eller flere band man vil se, men det funker fett uansett. Så Alcest på Rock In i fjor, og det var suverent. Også så jeg Gallhammer noen år før det, og det var suverent. Jævlig deilig!

 

Hører forresten på Agalloch nå. Og min bror skriver sannhet, de kommer til å spille på Rockefeller.

 

Mmmmh! Black Lake Nidstång er så jævlig bræææ!

Lenke til kommentar

Alcest på Rock In i år var jævlig bra. Upåklagelig lyd. Men 1349 er vel er band som sliter mye med lyden live. Så litt for noen år siden, og da var lyden ræv. Det var Rockefeller.

Anaal Nathrakh hadde vel drittlyd sist de spilte på John Dee, og de kommer til og ha drittlyd i år og. Folk klager alltid på lyden deres live, uansett hvor de spiller.

Lenke til kommentar

Beste svartmetall-lyden jeg har hørt live var Emperor på Inferno (2006?). Lyden var glassklar på alle instrumentene, inkludert synthen. Og Aaaaaa-synthen er esensiell i de lange låtene.

 

Og det faktum at konserten åpnet med en lang Nightside Eclipse-medley (inkl. introen) gjorde hele publikum euforisk.

Jeg tror trikset til lydteknikeren var å IKKE skru alle sliderene til 11 og la dem stå sånn resten av konserten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=GHT4EejV6u8&feature=related

 

brilljant film med über-OST.

 

01. Absu - The Gold Torques Of Ulaid

02. Eyehategod - Serving Time In The Middle Of Nowhere

03. Electric Hellfire Club - D.W.S.O.B

04. Spazz - Gummo Love Theme

05. Bethlehem - Schuld Uns'res Knoch'rigen Faltpferd

06. Burzum - Rundgang Um Die Transzendentale Säule Der Singularität

07. Bathory - Equimanthorn

08. Dark Noerd - Smokin' Husks

09. Sleep - Dragonaut

10. Brujeria - Matando Gueros 97

11. Namamax - The Medicined Man

12. Nifelheim - Hellish Blasphemy

13. Mortician - Skin Peeler

14. Mystifier - Give The Human Devil His Due

15. Destroy All Monsters - Mom's And Dad's Pussy

16. Bethlehem - Verschierte Irrelgiositat

17. Mischa Maisky - Suite No.2 For Solo Cello In D Minor Prelude

18. Sleep - Some Grass

19. Rose Shepherd & Ellen M. Smith - Jesus Loves Me

 

ikke se den om du ikke er redo for å bli litt deppa og humørsyk.

 

filmen heter Gummo.

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...