Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satser på at du får rett. Har kun ønske om å se ètt band, muligens 3 om de havner på samme dag, men uaktuelt å tilbringe 4 dager i Oslo.

 

Vi har rett. Det er sånn hvert år. De lanserer alle bandene på en kickoff-fest i februar/mars stort sett, mens de store dripfeedes innimellom etterhvert som de bookes inn.

 

Du kan ikke bestille OL-billetter på forhånd og vite hvem som springer i 100M finalen heller, for å si det slik.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan ikke bestille OL-billetter på forhånd og vite hvem som springer i 100M finalen heller, for å si det slik.

 

Med all respekt og melde, dette er ikke OL, ei heller VM. Ikke prøv å fortell meg at arangørene har greid å booke store band, uten å gi dem nøyaktig dato de skal spille på. Jeg går ut i fra at de ikke har fått beskjeden "Møt opp 4-7 april i 2012 så ser vi når vi får presset dere inn."

Lenke til kommentar

Sånn er det. Get over it and move along. Inferno har aldri postet artistlista før februar. Ring gjerne Rockefeller og spør hvorfor.

Wacken har heller ikke bandlista klar ett år i forveien.

 

Men som jeg også sa: Headlinere blir postet lenge i forveien, så folk vet litt om hva som foregår.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skulle likt å se hvor jeg sa at dette var et jævla stort problem. Jeg sa det er en måte å dra inn ekstra penger på, og måten det gjøres på irriterer meg. Deal with it :)

 

Du har ikke sagt det rett ut, men du oppfører deg som om det skulle vært verdens undergang. Hele greia er jo verdens mest forstålig sak, og Inferno er neppe den eneste festivalen som gjør sånn. Om jeg ikke tar feil gjør vel de fleste festivaler på denne størelsen sånt.

Synes du det er rart at det koster mer å kjøpe fire dagsbilletter enn et firedagerspass også? ;)

Lenke til kommentar

Du har ikke sagt det rett ut, men du oppfører deg som om det skulle vært verdens undergang. Hele greia er jo verdens mest forstålig sak, og Inferno er neppe den eneste festivalen som gjør sånn. Om jeg ikke tar feil gjør vel de fleste festivaler på denne størelsen sånt.

Synes du det er rart at det koster mer å kjøpe fire dagsbilletter enn et firedagerspass også? ;)

 

He-he, man må jo bare elske en kverulant.

 

Men jeg kan godt spille ball... Nei, jeg har aldri sagt at dette er en big deal, jeg har aldri sagt, eller insinuert, at dette er verdens undergang. Jeg har, derimot, sagt at måten det gjøres på ikke grunner ut i logistikk eller fornuft, men i et ønske om å tjene mer penger. Dette er forstålig, men det hindrer det ikke fra å irritere meg, og det er det ingenting du får gjort noe med.

 

At "alle andre gjør det" er så 2001.

 

Den siste kommentaren velger jeg å overse. :)

 

XOXO

Lenke til kommentar

Løsningen er å ringe til rockefeller (som arrangerer inferno) og spørre hvorfor det er slik, egentlig.

Du kan godt ringe arrangørene av Sweden Rock festival også. Og Wacken i tyskland..det er bare sånn de gjør det.

 

Igjen, "alle andre gjør det" argumentet er litt foreldet.

 

Dessuten har jeg da ingen personlig vendetta mot Inferno, ei heller andre festivaler. Som jeg har prøvd å forklare så forstår jeg godt hvorfor dette gjøres, OG det irriterer meg. :) Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...