Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når kommer jeg i puberteten?


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_guest*

Nei jeg trur de ikke vet at jeg ikk ehar kommet i puberteten, fordi en står ikke gjemt i en krok, står bare med ryggen til og det gjør de andre og. og en av kameraten min sa en gang til meg at han lo når han så en annen som ikke hadde fått mer enn en liten busk under armene.

Lenke til kommentar
Uansett, ikke bry deg. Det er så vanlig som du får det.

Egentlig er ikke dette en problemstilling engang, det bare er sånn. Synd det er så viktig å være først i puberteten..

Det er visst gjort undersøkelser på at dem som kommer tidlig i puberteten har større sjanse for å bli narkotikamisbrukere. Vet ikke om det er relevant, men kanskje det funker som en trøst?

 

Uansett, selv om de har kommet langt fysisk er de barnehagebarn i hodet om de synes det er rart at du ikke har kommet i puberteten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Pubertetgutt

Noen av dere som har vært/er i puberteten som har en slags hypokonderi?

Sånn at man tror det er noe feil med seg selv men i virkeligheten er det bare inbildning!

Noen som har/har hadd dette? Hadde vært fint med svar!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Nei jeg trur de ikke vet at jeg ikk ehar kommet i puberteten, fordi en står ikke gjemt i en krok, står bare med ryggen til og det gjør de andre og. og en av kameraten min sa en gang til meg at han lo når han så en annen som ikke hadde fått mer enn en liten busk under armene.

Ehrm? De fleste kan vite om du er i puberteten bare ved å være på vt med deg i 10min... Så trur de fleste vet det når de har vært rundt deg i ca 3 år.

 

No-body knows when it grows..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Anonym gutt

Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! :thumbdown:

 

Du sier jo bare at damene liker det bedre når du er glatt og fin.

Lenke til kommentar
Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! :thumbdown:

 

Du sier jo bare at damene liker det bedre når du er glatt og fin.

lettvint ja ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er selv i 15-års alderen nå. Og jeg begynte å få kjønns hår i fjerde klasse, det er kjipt assa.

måtte jo gjemme det siden jeg var den eneste, hehe. Men jo, alle mennesker er jo forskjellig,

og siden du har fått kjønnshår, så er du sikkert på vei ;)

 

ps: Noen som vet ca når stemmeskiftet er? jeg har ganske så mørk stemme, men har så vidt merket

noe piping i stemmen noen få ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...