Gå til innhold

kjøp av elgitar


akaapekatten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den morgangitaren så jo hvertfall pen ut. Litt usikker på forsterkern?

Hva med å kjøpe en brukt eldre marshall forsterker? De går rimelig billig, og låter bra. Du kan sikkert gjøre et kupp på brukte gitarer også.

 

Uansett bør du kanskje ha med en person som har spilt litt før, når du skal kjøpe, om du er helt nybegynner.

Lenke til kommentar
har prøvd noen morgan gitarer...syntes de jeg prøvde var elendige!

de ble ustemt fort og de var ubehagelige å spille på!

9632132[/snapback]

Grunnen til at de ble ustemt fort var kanskje tremoloen? Det er i alle fall det eneste jeg sliter med på min strat-kopi.

 

Ellers til trådstarter; Morgan er en helt grei, lettspilt gitar. Selv ville jeg godt for et merke som ikke baserer seg på kopier. Men du må jo tenke på økonomien også.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vet ikke hva budsjettet ditt er, eller hvilken type musikk du spiller, men for over 6000, som jeg ser noen av pakkene overgår, ville jeg gått for en fender stratocaster mim eller noe duren! kanskje en epiphone sg eller les paul! Har lite erfaring med morgan, men mener å tro at epiphone eller fender vil gi deg mer for pengene!

 

Selv har jeg en epiphone SG jeg er strålende fornøyd med.. har bestillt en Am. fender strat hss som kommer neste uke!:)

 

uansett, lykke til med gitarvalg! Jeg vil anbefale deg å stikke innom butikker i nærområdet ditt og prøve deg fram!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...