Gå til innhold

Quake Wars, bare en enorm skuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis demoen er som spillet, SUGER dette spillet hardt. Maken til dritt skal man lete lenger etter. Graffikken også, er nærmest på BF2 nivå, noe man ikke burde forvente i 2007.

 

Modne og nyanserte vurderinger som vanlig... :roll:

 

Både BF2 og ETQW ser jo rimelig bra ut men med ETQW i ledelsen imo. Meg bekjent finnes det ingen large-scale multiplayer spill som ser bedre ut. Tar gjerne i mot eksempler...også fra fjortiser med markeringsbehov. ;)

 

BTW:

 

Enemy Territory: QUAKE Wars debuted as the best-selling PC game last week in the United Kingdom, according to the latest UK sales charts. Even better, ETQW managed to take the top spot despite being on sale for just two days and knocked down the previous champ The Sims 2: Bon Voyage, along with World in Conflict and Medal of Honor: Airborne.
Endret av leifhv
Lenke til kommentar
Hvis demoen er som spillet, SUGER dette spillet hardt. Maken til dritt skal man lete lenger etter. Graffikken også, er nærmest på BF2 nivå, noe man ikke burde forvente i 2007.

 

Modne og nyanserte vurderinger som vanlig... :roll:

 

Både BF2 og ETQW ser jo rimelig bra ut men med ETQW i ledelsen imo. Meg bekjent finnes det ingen large-scale multiplayer spill som ser bedre ut. Tar gjerne i mot eksempler...også fra fjortiser med markeringsbehov. ;)

9631091[/snapback]

 

Vet ikke om det er large scale, men Crysis ser mye bedre ut. Har prøvd. Så ville ikke sagt ingen.(hvis crysis er large scale da, skjønte ikke helt det der :p )

Lenke til kommentar

Fått en oppfattelse om at mange er blitt skuffet av spillet, eller vertfall folket her i Norge.

 

Har ikke hatt noen forventninger til spillet, testa betaen en liten stund men ikke nok til at jeg kan gjøre opp en ordentlig mening, så sitter å laster ned demoen nå og skulle spillet være greit så går jeg kanskje til innkjøp av det.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er large scale, men Crysis ser mye bedre ut. Har prøvd. Så ville ikke sagt ingen.(hvis crysis er large scale da, skjønte ikke helt det der :p )

 

Utfra skjermbildene ser jo Crysis uten tvil bedre ut...men jeg tenkte primært på spill som er ute nå. Crysis er ikke ute og på langt nær ferdig ser det ut som men jeg ser frem til å prøve det når den tid kommer.

 

Med 'large scale' mener jeg spill med stort terreng og i hvertfall to siffret antall spiller på hvert lag; dvs. ikke Quake 4, CS, MOH-A etc.

 

Poenget mitt var bare at det blir litt rart å ta ETQW (og BF2 forsåvidt) på grafikken når det pr. i dag ikke finnes noe vesentlig bedre på markedet.

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg blir litt smågal når jeg spiller dette spillet. Av 16stk på laget virker det som om at 3 av dem vet hva man må gjøre, inkludert meg, for at vi skal vinne. For å ta et lite eksempel fra brettet som var i demoen: Jeg spiller GDF og vi skal fikse broen, er jeg riktig heldig så er vi 3 engineers på laget. De 13 andre er enten sniper eller artilleridude som camper ørtihundre meter fra broen, da blir det småvanskelig å bygge den broen som engineer.

Blir heller ikke stort bedre når man må kjøre MCP, spesielt mtp at man MÅ følge en bestemt rute, med 3 engineers. Resten av laget camper nå med tunellen eller oppe på fjellet for å snipe. Kan jo være at man er heldig med laget, men i går opplevde jeg at vi ikke fikk MCP ut fra tunellen engang! Det er seriøst ille!

 

Kanskje jeg lar dette spillet ligge på hylla noen uker så folket skjønner hva som foregår når man er på det laget som er på offensiven. Liker spillet ganske godt så det hadde vært synd hvis ikke "kompetansen" øker litt.

Lenke til kommentar

jeg syns og dette er ett skikkelig fett spill... grafikken er ikke dårlig heller, og jeg lurer på hvilke servere folk her spiller på siden de alltid har så elendige lag.. jeg pleier alltid å spille servere hvor for spiller alle klasser... men enda litt mye engineer spam kanskje. Det vil hjelpe stort å få flere maps og såklart er passe lei av demo mappet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...