Gå til innhold

Erfaringer med beltespenner.com?


Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette emnet, så postet det bare her.

 

Noen som har erfaringer med beltespenner?

 

Jeg og en kamerat bestilte noen varer fra den siden. To beltespenner og to løse belter.

Av det vi bestilte fikk vi en rett ting og det var det ene beltespennet. Det andre beltespennet jeg fikk hadde jeg ikke bestilt. Og vi fikk bare ett av de løse beltene, som forresten var feil størrelse.

 

Leveringstiden var ganske så bra. Tror bare det tok en 3-4 dager før vi fikk varene. Men innholdet er jeg mindre fornøyd med. Vi har i ettertid sendt flere mailer til dem, men vi har ikke fått noe svar. Og nå begynner jeg å lure på om vi noen gang kommer til å få varene som vi faktisk har betalt for.

 

Jeg begynner å lure på hvor gamle de som driver siden er.

Dette står på forsiden: "Grunnet stor traffikk kan siden være noe treg!"

Det er flere skrivefeiler inne på siden.

 

Jeg har sendt to mailer til dem, men som sagt har jeg ikke fått svar. Det har nå gått over en uke. Skal sende en ny mail om ikke så alt for lenge.

 

Noen andre som har gode/dårlige erfaringer med denne siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte derfra en gang, fikk varene jeg bestilte og alt var vel og bra. God erfaring.

 

Men så en tid senere får jeg en mail fra noen som kaller seg facebook.no, som sier at jeg er registrert som kunde der, men ikke har bestilt noe. Fant dette rart, åpner siden og finner denne her:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

facebok.no.jpg

 

Altså ikke mer enn en reklameside.

 

Så jeg aner ugler i mosen, og leser mail headeren.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

bsmail.jpg

 

Fant fort ut hvor den kom fra kan du si. Sendte en mail tilbake med krass kritikk av hele opplegget, der jeg blant annet skrev at jeg ikke kom til å handle fra beltespenner.com mer. Fikk dog aldri noe svar.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Beltespenner.com drives av en 25år gammel ypling som bor hos moren sin, sist jeg sjekka hvertfall. Han SUGER mildt sagt på kundeservice og svarer ikke hvis man ikke sender skrytemail om hvor bra tinga han selger er.

Han har kjøpt seg ferrari og det sier kanskje litt om typen vi har med å gjøre. Samme det.

 

Saken min var ett belte og en beltespenne jeg bestilte der for nå godt over 2 år siden. Beltet revna og delte seg etter 3 dagers normalt bruk og det var ikke plass til alle bokstavene i beltet.(måtte kutte til med dremel)

 

Han svarte aldri på mail, så jeg fikk tak i nummeret hans. Da skulle han ordne opp og greier, men tiden gikk.

Først når jeg sendte en mail om at forbrukerpolitiet var informert fikk jeg mail tilbake, noe i denne duren: "De jævla pengene blei satt over forrige uke. Slutt å mas din lille drittunge, saken er avslutta!"

 

Greit å si fra liksom..

 

DSCN0840.jpg

DSCN0838.jpg

DSCN0837.jpg

 

Tror ikke jeg har bilde av modifiseringen av beltespenna mi, men beltet taler sitt tydelige språk.

Lenke til kommentar

 

 

Det og ikke ha telefon er vell enkleste måten for og unngå sinte kjøpere..
De virker useriøse wink.gif


De virker ikke så alt for seriøse, nei. ermm.gif Jeg fikk forresten svar på mailene mine i dag. Var en del skrivefeiler der.. laugh.gif Blant annet liten bokstav etter punktum.
Og det siste de skrev var: Ha en forsatt fin dag ;o)

De som driver siden kan ikke være spesielt gamle, men jeg fikk i alle fall svar..
Lenke til kommentar

Jeg har handlet hos Beltespenner.com 8 ganger! og hver eneste gang har jeg fått varene mine iløpet av en uken. Den ene gangen jeg bestilte, bestilte jeg for lite belte og sendte det tilbake. Da tok det 10 dager før jeg fikk nytt, det var litt lang tid syntes jeg, men ikke plagsomt.

 

Tenkte jeg skulle dele dette, fordi det er sjeldent at de som er fornøyd gidder å gå på nettet å dele sine erfaringer. Er jo nesten alltid de som er missfornøyde som klager på forum som dette.

 

For meg virker det som en seriøs bedrift, har til og med vært på lagersalg hos dem ved BI i Nydalen i Oslo.

 

PS: Så ingen Ferrari der, tror nok du skal selge ganske mange belter før du får råd til en ferrari. Og hadde jeg vært deg Kverna, hadde jeg vasket og klippet neglene mine.. :thumbup:

 

Kan anbefale det belte her, Jeg er DRIT fornøyd med det! :w00t:

http://beltespenner.com/oscommerce/index.php?cPath=22_105

Endret av Stian123456
Lenke til kommentar
Jeg har handlet hos Beltespenner.com 8 ganger! og hver eneste gang har jeg fått varene mine iløpet av en uken. Den ene gangen jeg bestilte, bestilte jeg for lite belte og sendte det tilbake. Da tok det 10 dager før jeg fikk nytt, det var litt lang tid syntes jeg, men ikke plagsomt.

 

Tenkte jeg skulle dele dette, fordi det er sjeldent at de som er fornøyd gidder å gå på nettet å dele sine erfaringer. Er jo nesten alltid de som er missfornøyde som klager på forum som dette.

 

For meg virker det som en seriøs bedrift, har til og med vært på lagersalg hos dem ved BI i Nydalen i Oslo.

 

PS: Så ingen Ferrari der, tror nok du skal selge ganske mange belter før du får råd til en ferrari. Og hadde jeg vært deg Kverna, hadde jeg vasket og klippet neglene mine..  :thumbup:

 

Kan anbefale det belte her, Jeg er DRIT fornøyd med det!  :w00t:

http://beltespenner.com/oscommerce/index.php?cPath=22_105

9627076[/snapback]

 

 

Var vel i 2005/2006 han hadde det, mulig han har solgt den. Hehe ja dreiv å mekka den dagen vett ;)

Lenke til kommentar

Jaja, men uansett så minner et sånt utsagn mer om misunnelse enn et konstruktivt svar på trådens lederspørsmål. Noe jeg mener vi bør holde oss for gode for.

 

TIPS: Skal man handle hos webshopper man ikke kjenner til fra før så bør man kanskje velge oppkrav, da betaler man ikke før man henter ut varene på postkontoret. Men når det gjelder www.beltespenner.com så kan jeg gå god for at de er seriøse, har som sagt handlet ALT for mye der :cry: Men er veldig fornøyd med både produkter og levering. :D

Lenke til kommentar
Jaja, men uansett så minner et sånt utsagn mer om misunnelse enn et konstruktivt svar på trådens lederspørsmål. Noe jeg mener vi bør holde oss for gode for.

 

TIPS: Skal man handle hos webshopper man ikke kjenner til fra før så bør man kanskje velge oppkrav, da betaler man ikke før man henter ut varene på postkontoret. Men når det gjelder www.beltespenner.com så kan jeg gå god for at de er seriøse, har som sagt handlet ALT for mye der :cry:  Men er veldig fornøyd med både produkter og levering. :D

9632795[/snapback]

 

Jo kan vel se sånn ut, er enig der. Men folk som plutselig blir rike og kjøper seg ferrari er gutta/jentene du ser på tv2hjelper deg pga. slett kundebehandling. Men det er alltid unntak til regelen. Spørs bare om det er meg eller deg som er unntaket her.

Lenke til kommentar

Sendte mail å spurte om dette med Ferrari, og fikk dette som svar:

Tuesday, October 4 2007 1:50pm

Hei Stian xxxxxx

 

Nei ingen hos oss som har eller har hatt Ferrari, ikke kjenner vi noen som kjører det heller. Eier har tidligere hatt en 10år gammel BMW Z3, men kjører idag en Jeep. Du får melde dette videre til vedkommende som kom med disse påstandene ;o)

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Beltespenner.com

Support Team

 

 

Falske påstander er lame Kverna! Jeg holder meg for god for det, det bør du også.

Lenke til kommentar

hehe, det er det med forum.

 

Hvordan kan jeg vite at du og kverna ikke er samme person? Er vel det som er fordelen/ulempen med forum. At folk kan si og tro de er noe ikke nødvendigvis er.

 

Kom faktisk inn hit for å sjekke opp noe mobil greier, men ramla over denne diskujsonen. Dessuten holder beltespenner.com til i Oslo og jeg bor i Nord Norge :cool:

 

Har hatt gode erfaringer med webshopen og da informer jeg om det, på en saklig måte! Du må gjerne gjøre det motsatte.

 

Dessuten hadde jeg mange flere innlegg enn det jeg har nå. Men skjedde noe krøll for en stund siden, så alt på profilen min forsvant, jeg har vært medlem her i 3 år!

Endret av Stian123456
Lenke til kommentar

Takk for mange gode og seriøse innlegg, Stian123456!

 

Jeg har fått beskjed om sende varene tilbake med en lapp der det står hva som skal fikses. Da skal jeg gjøre det i helgen, stoler på deg. ;) Lurer på hvordan det blir med frakt osv. Fikk beskjed fra beltespenner.com at det muligens kom til å ta to uker før jeg fikk de rette varene. Bra jeg vet det på forhånd.

 

Jeg bestilte faktisk det beltet du anbefalte, men må sende det tilbake pga for lite. :hrm: Tok den minste størrelsen, tror faktisk jeg trenger large. :dontgetit:

 

Synes fortsatt det er teit av beltespenner og svare med ";o)" på mailene. Ser teit ut, etter min mening. Ikke mange andre seriøse sider som gjør det i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde samme tabbe. Bestilte for lite belte første gang. Men siden har jeg bare bestilt litt for stort så kan jeg heller lage egne hull. Alltid litt vansklig det med å handle klær på nettet når det kommer til str. osv.

 

Vel, lykke til da og så kan du jo meddele hvordan det går...

Endret av Stian123456
Lenke til kommentar

Har alltid lurt på det der med beltestørrelser.. Hvordan fungere det egentlig? Noen måler fra enden til det første hullet, andre fra enden til det midterste hullet (Lindeberg) og noen fra enden til ende. Det var vel ikke 60cm fra ende til ende var det? I den linken du postet står det at str. er fra ende til ende..

 

Blir aldri klok på beltestørrelser!

Lenke til kommentar
Sendte mail å spurte om dette med Ferrari, og fikk dette som svar:

Tuesday, October 4 2007 1:50pm

Hei Stian  xxxxxx

 

Nei ingen hos oss som har eller har hatt Ferrari, ikke kjenner vi noen som kjører det heller. Eier har tidligere hatt en 10år gammel BMW Z3, men kjører idag en Jeep. Du får melde dette videre til vedkommende som kom med disse påstandene ;o)

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Beltespenner.com

Support Team

 

 

Falske påstander er lame Kverna! Jeg holder meg for god for det, det bør du også.

9633969[/snapback]

 

Ok såpass. Nei var mamma som sa det, hu var kollega med moren til grunnlegger. Men damer prater jo mye vas. Bekalger hvis dette skapte problemer for noen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...