Gå til innhold

Erfaringer med beltespenner.com?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk pakken med beltene i dag. Og heldigvis var alt rett denne gangen. :new_woot:

Bare litt synd for meg at det beltet jeg sendte tilbake til dem var kulere enn det jeg fikk nå.

 

I tillegg til dette fikk jeg en sånn nøkkelhanke. En sånn du kan ha rundt hodet. Også fikk jeg ett hvitt sånn "sossebånd", til å ha på hodet. Jeg bruker ikke sånne bånd, men allikevel kjekt å ha.

 

Fikk forresten en telefon fra beltespenner for noen dager siden, før de sendte pakken. De spurte hvor mye frimerket og konvolutten kostet sånn at de visste hvor mye penger de skulle overføre til kontoen min.

 

Til tross for at jeg fikk feile varer den første gangen er jeg fornøyd med beltespenner.com. Så ikke nøl med å bestille hvis dere finner noe bra på siden i fremtiden. :grin2:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

 

 

Det at de selger dårlige jalla varer betyr ikke at de ikke sender varene som bestilles.
Det var vell heller det trådsetter spør om? smile.gif

Nå føler jeg meg vanskelig wink.gif

Les førstepost igjen. "Noen som har erfaringer med beltespenner? "

Jeg kan ikke se et eneste spørsmål i førstepost hvor han spør konkret om noen andre har problemer med å få feil varer. Han spør generelt etter erfaring, og det var det jeg kom med.
Lenke til kommentar

 

 

Det at de selger dårlige jalla varer betyr ikke at de ikke sender varene som bestilles.
Det var vell heller det trådsetter spør om? smile.gif

Nå føler jeg meg vanskelig wink.gif

Les førstepost igjen. "Noen som har erfaringer med beltespenner? "

Jeg kan ikke se et eneste spørsmål i førstepost hvor han spør konkret om noen andre har problemer med å få feil varer. Han spør generelt etter erfaring, og det var det jeg kom med.

Det at Rema selger dårlig frukt gjør ikke at de er en dårlig butikk.
Det at stakkars Meny selger Nidar Favoritter gjør ikke at de er bedre enn Rema wink.gif
Lenke til kommentar
Og hvordan er dette relevant?

 

Rimi er en dagligvarebutikk, mens Beltespenner.com spesialiserer seg på nettopp beltespenner (og belter)

Det at en kjøper har kjøpt et belte vedkommende er fornøyd betyr ikke at alle beltene, og artikklene den butikken selger er av topp kvalitet.

Men de ferreste vill vell tro at man får ett kvalitetsbelte for under 200,- lappen ;)

Lenke til kommentar

 

 

Det at Rema selger dårlig frukt gjør ikke at de er en dårlig butikk.
Det at stakkars Meny selger Nidar Favoritter gjør ikke at de er bedre enn Rema wink.gif

Det der er ca det dummeste jeg har hørt. En butikk med dårlig varer er naturligvis en dårlig butikk. Kan man ikke selge produkter som står til kundens forventninger, burde man finne seg et annet yrke. Jeg driter i om kassadama på Meny har verdens lekreste pupper og søteste personlighet, så lenge varene dere suger kraftig kommer jeg ikke til å handle der.

Punktum.

edit: Og det er forresten ikke kvaliteten på produktet vi diskuterer. Jeg driter i om du mener min erfaring ikke er relvant til førstetråd. Greier du ikke lese det, er det heller andre ting du bør bruke penger på enn belter. Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Der står det ikke noe om at hun hevder at de er en "politelig" (pålitelig) butikk. Ta gjerne med hele det quotede innlegget også, hvis du føler at det hjelper :)

 

 

Litt mer on topic: Jeg har venner som har bestilt derfra som har fått varene 3 måneder etterpå. Hadde ikke brukt dem selv etter dette:)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Anbefaler alle å holde seg langt unna beltespenner.com. Bestilte to par solbriller og et par caps der for en 5-6 uker siden. Det gikk noen dager, og jeg fikk mail om at pakken var sendt. Så gikk det to uker, og ingen pakker kom. Jeg sendte da en mail og spurte hvor det hadde blitt av pakken min. Etter 5 dager fikk jeg svar om at var mulig pakken ikke var sendt i det hele tatt, fordi de hadde problemer med tilgangen på caps. Men de skulle sjekke opp dette, og kontakte meg dagen etter. Tiden gikk, og selvfølgelig kom det ikke noe svar. En uke senere sendte jeg en ny mail og spurte om de iallefall kunne sende solbrillene hvis de ikke har capsene på lager. Nå, 3 uker senere, har jeg ikke mottatt varene, og selvfølgelig ikke hørt noe fra beltespenner.com. De driver rett og slett med svindel, og har en kundeservice som tydeligvis ikke eksisterer. Så hold dere langt unna beltespenner.com hvis dere ikke vil kaste penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv problemer med denne butikken, kjøpte to belter og to beltespenner derifra. Beltene var riktig, og samme med ene spenna. Andre spenna var helt feil, lignet ikke engang på den jeg bestilte. Sendte en mail, men ikke noe svar for et par 3 uker siden. Skal sende en ny en nå, før jeg evt kontakter de instansene som har med slikt å gjøre. Er bare snakk om et par hundre kroner, men er prinsippet som er ytterst viktig!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har bestilt solbriller fra Beltespenner.com 2 ganger i sommer (dødskule - hihi). Fikk brillene iløpet av veldig kort tid begge gangene og kvaliteten er meget bra må jeg si.

 

Har også et slikt gravert skinnbelte i ekte skinn (det som koster 250kr. eller noe - ikke det billige til 100kr.) som jeg bestilte for 2 år siden og det er like helt enda. De har jo 5 års garanti på det belte så skulle vel bare mangle ;) Tok riktig 2 dager å få svar på en e-post. Det er vel uansett ingen webbutikk som har bare har fornøyde kunder. Men må si jeg anbefaler sjappa. :new_woot:

Endret av cathy19
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...