Gå til innhold

Oktoberfest - ArTsy på Malta (Canon 50/1.8)


Anbefalte innlegg

Morosom type, og eit flott portrett! Eg synest det er godt gjennomført, samstundes som biletet gjev oss eit inntrykk av denne eldre herren. Litt synd med refleksjonane i brilleglasa, og at ansiktet samstundes er litt ute av fokus (?) ifht. båten, føler ikkje ein får den blikk-kontakten biletet treng.

 

Ellers vil eg seie at du har mange gode og varierte bilete, stå på!

 

Edit: Omformulering

Takk. Jo fokusen vart på båten, skulle hatt høyere blenderverdi og satt opp iso'en litt, så hadde kisen blitt skarpere også...men alt skjedde så fort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

22. Oktober. Idag er det helt forferdelig elendigt vær. Regner, blåser, tordner og det som værre er. Ville egentlig ikke ut, men hadde en ide om et motiv, så jeg sprang dit tok 3 bilder, og fort tilbake. Det er et speilhus...ideen var å leke gammeldags film compositor, med forgrunn foran huset, og mid og bakgrunn i speilet.

post-140869-1193052486_thumb.jpg

Endret av arTsy
Lenke til kommentar
23. Oktober. Så mye har det regnet de siste dagene...

 

Både 22. og 23. var gode bilder. Særlig 23. med sine klare oppdelte fargeflater. Refleksen i vannet har du fanget bra.

Takk.

 

23. var flott, men hvorfor så skjevt? Jeg ble nesten litt svimmel.

hehe er nok bare jeg som trenger en AAIS, men ble du sjøsyk av å se en båt så funker bildet :cool:

Lenke til kommentar
28. Oktober. Var på "Grand Prix of Malta for classic cars" i Valletta idag.

Dette var veldig bra! Eneste minus er at ikke hele bilen er med.

Takk. Jo jeg vet...ble alt for få bilder av bilene pga batteriet gikk tomt...regel nummer 1, sjekk batterinivået før man går hjemmefra! Jeg har jo 2 batterierer...burde tatt med begge..."should have, could have, would have"...man lærer!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...