Gå til innhold

Oktoberfest - ArTsy på Malta (Canon 50/1.8)


Anbefalte innlegg

14. Oktober. Det har blåst voldsomt idag, var nesten i tvil om jeg skulle ta turen ut, men jeg er jo oppvokst på nordmøre, så hva er vel litt varm bris :-) Bildet er av en kiosk på Qawra. Det er mange slike langs promenaden, og de selger en pint øl for 50 cent (10 kr). På de fleste må man sitte ute, men denne har ly for vinden (alle de andre var stengt idag).

post-140869-1192388947_thumb.jpg

Endret av arTsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15. Oktober. Takk for kommentarene! Høsten har kommet til Malta. Det blåser og er ganske grått, men går fortsatt i shorts da men. Forresten fortsatt mange pakketurister som ligger i bikini og venter på at solen skal gløtte fram...litt komisk å se dem ligge der å vente på solgløtt.

post-140869-1192469875_thumb.jpg

Lenke til kommentar

17. Oktober. Tar en pause fra sjøen. Trommer fra en butikk i Bugibba. Rett etter jeg tok dette bildet kom det en kis og sa "it is not allowed to take pictures here", "why not", sa jeg.."don't know, that's what they tell us", svarte han...men bildet var allerede tatt så...og det ble 17. oktober bildet. Et ulovlig bilde!! :cool:

post-140869-1192624781_thumb.jpg

Lenke til kommentar
18. Oktober. Takk for kommentarene. Ny dag, nytt bilde...

Flott situasjonsbilde - mangler bare bildet av de tørste karene som har venta på disse tønnene :)

 

Tom

Takk. Jeg var faktisk innom en pub og tok noen bilder igår, men var lite med folk der på dagtid. Ikke umulig at det kommer et pubbilde...

Lenke til kommentar

21. Oktober. Pussig hvor forskjellige bilder det har blitt i løpet av 3 uker, og denne følger trenden, at jeg har ingen aning hva jeg skal ta bilde av, men så plutselig dukker et motiv opp. Duden på bildet satt på en krakk utenfor døra til huset sitt og bygde en modellbåt, jeg tok et snapshot, men han ville at jeg skulle ta flere bilder. Han gikk inn og henta en større båt han hadde bygd, sikkert hans store stolthet, og den ville han jeg skulle fotografere. Artig type...

post-140869-1192974410_thumb.jpg

Endret av arTsy
Lenke til kommentar

Morosom type, og eit flott portrett! Eg synest det er godt gjennomført, samstundes som biletet gjev oss eit inntrykk av denne eldre herren. Litt synd med refleksjonane i brilleglasa, og at ansiktet samstundes er litt ute av fokus (?) ifht. båten, føler ikkje ein får den blikk-kontakten biletet treng.

 

Ellers vil eg seie at du har mange gode og varierte bilete, stå på!

 

Edit: Omformulering

Endret av erty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...