Gå til innhold

Oktoberfest - ArTsy på Malta (Canon 50/1.8)


Anbefalte innlegg

20. Oktober. En katt som nyter livet i syden...
Husker godt alle kattene på Malta ja :o)

 

Spesielt husker jeg katten som lå i en skål inne i butikken til Mdina Glass, og kattungene som tuslet rundt bak disken. Spesielt siden det stod skilt med "If you break, you pay" overalt i butikken!

Ja man trenger ikke husdyr her, fult av villkatter og hunder utenfor. Jeg bodde på Gozo tidligere, der besøkte jeg en uteliggerhund nesten hver dag. Han var så glad når jeg kom, han bor der hvor jeg tok bildet av fiskerne. Jeg dro dit i oktober for å se om han fortsatt levde, og det gjorde han...derfor det ble bilde av fiskerne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

30. Oktober. Hooligan. Tydlig at han er britisk, er forresten mange briter her. De fleste pubene i området er eid av engelskmenn, tilogmed butikken på hjørnet her ei eid av ei engelsk dame. Fordelen med Malta er jo at dem er veldig britisk, ulempen vil kanskje mange si, men alle blad, bøker og aviser er på engelsk....og så snakker alle engelsk.

post-140869-1193763480_thumb.jpg

Endret av arTsy
Lenke til kommentar

31. Oktober. Bare for å illustrere det med løskatter, så tok jeg bilde av en kattunge som lå og sov på en søppelsekk....som vakna da jeg tok noen bilder. Og det ble siste bildet! Takker for en utfordrende oktoberfest! Mange fine bilder, jeg burde nok kommentere mere, men det er andre ting å gjøre i syden enn å være forumnisse også. Jeg kunne tatt flere abstrakt/design bilder, men bestemte meg for å ta turistbilder av Malta...my style. Takker, bukker og nikker for meg. Ikke umulig jeg kommer til å poste mere i forumet...skal jo kjøpe nytt fotoutstyr snart, men hvem skal ikke det :-)

post-140869-1193846871_thumb.jpg

Lenke til kommentar

31. Oktober. Bare for å illustrere det med løskatter, så tok jeg bilde av en kattunge som lå og sov på en søppelsekk....som vakna da jeg tok noen bilder. Og det ble siste bildet! Takker for en utfordrende oktoberfest! Mange fine bilder, jeg burde nok kommentere mere, men det er andre ting å gjøre i syden enn å være forumnisse også. Jeg kunne tatt flere abstrakt/design bilder, men bestemte meg for å ta turistbilder av Malta...my style. Takker, bukker og nikker for meg. Ikke umulig jeg kommer til å poste mere i forumet...skal jo kjøpe nytt fotoutstyr snart, men hvem skal ikke det :-)

 

Takk for mange fine bilder.

Du har nok hatt en fordel siden du har kunet "bolle" deg i Syden, mens høsten virkelig har tatt tak i gamlelandet.

Lenke til kommentar
la de beste oktoberfest bildene som ikke ble valgt på flickr, så om du vil se flere bilder klikk på linken under.

 

http://www.flickr.com/photos/17055479@N08/...824408137/show/

 

Du lot de beste bli igjen på flickr din luring ;)

hehe jo vart nok litt slik...sparer d beste til slutt vettu. Jeg posta bildene på forumet som regel tidlig på dagen, for å få fri til å gjøre sydenting. Mange bra bilder vart jo tatt senere også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...