Gå til innhold

Oktoberfest - ArTsy på Malta (Canon 50/1.8)


Anbefalte innlegg

Jeg burde nok skrive litt mere beskrivelse om bildene. Det siste bilde er ikke et babe shot, men nok et situasjonsbilde. Om d var et babeshot ville de ikke hatt redningsvester på, men jeg tar ikke slike bilder heller da. Jentene på bildet var så ekstatiske etter å kjørt jetski...adrenalinrush deluxe...jeg smiler bare jeg ser på bildet....derfor postet jeg dette..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott sky og farger. God komposisjon!

Takk.

 

Dramatiske skyformasjoner. Virker nesten overnaturlig

Jo det er endel spesielle skyer her. Har nok noe med at det er ei lita øy langt ute i varme middelhavet. Jun-Sept er d nesten ingen skyer her, men i oktober er d flust.

 

Jeg synes det ble litt mørkt? Men fine skyer!

Jo litt mørkt kanskje...men det er et handholdt shot...hadde jeg brukt tripod kunne jeg målt lys på noe annet enn hotspotten...

Lenke til kommentar

11. Oktober. Var tidlig ute idag. Finere lys på morgonen, men hardt å stå opp. Jeg vet egentlig ikke hva han duden ute i kanalen gjør. Han tok opp noe fra vannet med en håv og la det på et flytende trebrett... er det gull han leter etter? Ser egentlig litt ut som en asiatisk rismarkdude..

post-140869-1192094515_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Et herlig helgebilde. Det er ikke til å unngå at man skvetter litt til når man ser et slikt bilde :blush: på en anstendig side som akam. Men man skjønner fort at det er en reklameplakat og skjønner også at man blir litt sensitiv etter noen år med alkoholreklameforbud i Norge.

Artig bilde, telefontrådene gir en :w00t: ekstra vri.

Lenke til kommentar

13. oktober. Imårres brygget d opp til torden, og store cumulus skyer vokste opp med mørke skyer på botten og lysere på toppen. Jeg tok mange bilder av skyene, men det ble enda mere intressant når sola begynte å leke seg med dem. Økte kontrasten endel for å gjøre lysstrålene enda mere tydlige.

post-140869-1192285763_thumb.jpg

Endret av arTsy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...