Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FM 08 er såpass billig, samtidig er det enda en god stund til 09 kommer ut så jeg personlig ville nok kjøpt 08, du kommer til å kose deg mye med det før 09 blir utgitt.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Er det noe poeng i å kjøpe fm 08 nå? Eller vente på 09 i Oktober? Takk :)

Spørr igjen jeg :)

Last ned en demo og se om du liker det, visst ikke så klarer du sikkert å vente til oktober. Uansett morsomt spill ;)

Skrevet
Ja da blir det vel en tur innom elkjøp i oslo i dag ! Eller noen som selger billigere i Oslo?:)

Kjøp 08. Det er blir ingen store forskjeller mellom 08 og 09.

Btw: Du holder med feil lag med feil holdning!

Skrevet

Herregud, syns spillet blir bedre og bedre desto lenger jeg spiller. Spiller i 2014 nå, med Liverpool. Vinner det meste, men ikke alt. Så har fortsatt ting å spille for :- )

PS! Starta gamen som City, men fikk tilbud fra Liverpool etter 3-4 sesonger :)

Skrevet (endret)

Hehe, samme her. Trenger som regel nye utfordringer etter at jeg vinner det som er. :) Så da tar jeg som regel over et nytt bunnlag og tar dem helt opp.

Endret av Banjaluka
Skrevet

Husker jeg hadde en på forrige FM med Rangers. Spilte 16 sesonger tror jeg, Celtic rykka etterhvert ned som eneste lag fra toppdivisjonen..

Da begynner det kanskje å bli litt vel sykt :)

Skrevet
Da skal den manageren som satt i Celtic-stolen være rimelig Ræva, rykke ned a, haha.

Skal vel ikke være så dårlig.. Mye rart skjer langt ut i spillet. F.eks på min game med Sheff utd

i 2013, der har Kongsvinger vunnet Tippeligaen og Rosenborg er i 2.Divisjon

Skrevet (endret)

Har akkurat bygget ut stadion til denne sesongen, ligger og presser på maksgrensen hver hjemmekamp, har jo solgt 80% av kapasiteten som sesongkort.

Styret vil ikke bygge ut, noe som er irriterende? Tips?

Er snakk om ManUtd, Old Trafford.

Endret av espennyh
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Ja da blir det vel en tur innom elkjøp i oslo i dag ! Eller noen som selger billigere i Oslo?:)

Internett blir billigere visst du finner en plass med tilbud + lav frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...