Gå til innhold

Oktoberfest med 50mm på 350D - pybalto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snøen har enda ikke kommet i Sandnes... Når det gjelder bildet hadde det blitt enda bedre om du hadde endret vinkel litt, slik at det hadde blitt mer forfra .. om du forstår hva jeg mener?

Jo.. men lat som jeg er så sto jeg på kjøkkenet og fotograferte ut gjennom vinduet mens kaffen trekte seg. Forresten har jeg klonet bort bandet. Glemte skrive det..

Lenke til kommentar
Snøen har enda ikke kommet i Sandnes... Når det gjelder bildet hadde det blitt enda bedre om du hadde endret vinkel litt, slik at det hadde blitt mer forfra .. om du forstår hva jeg mener?

Jo.. men lat som jeg er så sto jeg på kjøkkenet og fotograferte ut gjennom vinduet mens kaffen trekte seg. Forresten har jeg klonet bort bandet. Glemte skrive det..

 

Nytter ikke å være lat når man skal ta bilder! Ut i snøen og ned på kne gutt!

Lenke til kommentar
Jo.. men lat som jeg er så sto jeg på kjøkkenet og fotograferte ut gjennom vinduet mens kaffen trekte seg. Forresten har jeg klonet bort bandet. Glemte skrive det..

Nytter ikke å være lat når man skal ta bilder! Ut i snøen og ned på kne gutt!

Jo, på morran. Ingen får meg ut i snøen før jeg har fått kaffe om morgenen. Også kan jeg love at om jeg hadde bøyd meg ned foran denne karen hadde den snøen vært glemt fort..

Lenke til kommentar
Nysgjerrig på hvordan du har fått frem den fine blåfargen på piggtrådbilde nr2. og lavoen.

er det nordlys vi kan se konturer av i bakgrunnen? :)

Vil ikke si hvordan fordi mindreårige kan lese det og prøve. Men det er ikke nordlys, det kan jeg si.

Har vært litt dårlig med fotoer den siste tiden. Får se om jeg får tatt det opp igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...