Gå til innhold

Conan lansert i dag


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har Eurogamer anmeldt spillet :thumbup:

Ser ikke verst ut med tanke på EG er strenge med karakterene :D

9617698[/snapback]

 

but it does make for a more shamelessly enjoyable blade-swinging romp than the similar but oh-so-dull Heavenly Sword.

 

Dette er litt morsomt. Her kommer et spill som ingen har brydd seg om og det danker ut Heavenly Sword, multi million dollar "opuset".

 

Herlig.

Lenke til kommentar

Fra EG review'en "...but it does make for a more shamelessly enjoyable blade-swinging romp than the similar but oh-so-dull Heavenly Sword. And it has more naked boobs. Always a plus."

 

Høres jo ikke så aller værst ut dette nei. :) Men jeg venter med eventuellt innkjøp til før jeg får lest noen flere reviews.

 

Edit: Doh! You snooze you lose!

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

vurderer selv og kjøpe spillet er veldig god på hack an slash spill men har ett par spørsmål.

 

1 hvor langt er spillet i timer sånn ca.

2 åsen er det med saving check points og slik osv?

3 er det mye boss fightes?

4 foregår spillet i mørke eller lyse omgivelser? alså jeg vet verdenen er mørk som conan, men er det liksom skoger og byer, eller de trangeste mørkeste katakombe systemene man kan finne?

 

 

blir veldig glad om noen svarer på alle spørsmålene mine eller i det minste noen :)

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Nå har Eurogamer anmeldt spillet :thumbup:

Ser ikke verst ut med tanke på EG er strenge med karakterene :D

9617698[/snapback]

 

but it does make for a more shamelessly enjoyable blade-swinging romp than the similar but oh-so-dull Heavenly Sword.

 

Dette er litt morsomt. Her kommer et spill som ingen har brydd seg om og det danker ut Heavenly Sword, multi million dollar "opuset".

 

Herlig.

9617736[/snapback]

 

Nå har da HS over 80 % i gjennomsnitt på sine reviews så du tar vel litt i med din påstand.

 

Akrabra: Du får fortelle oss hvordan spillet er når du får det i hus.

Lenke til kommentar
vurderer selv og kjøpe spillet er veldig god på hack an slash spill men har ett par spørsmål.

 

1 hvor langt er spillet i timer sånn ca.

2 åsen er det med saving check points og slik osv?

3 er det mye boss fightes?

4 foregår spillet i mørke eller lyse omgivelser? alså jeg vet verdenen er mørk som conan, men er det liksom skoger og byer, eller de trangeste mørkeste katakombe systemene man kan finne?

 

 

blir veldig glad om noen svarer på alle spørsmålene mine eller i det minste noen :)

9618894[/snapback]

 

Plukket opp dette spillet etter jobb i går og førsteinntrykket er i grunn ganske ålreit. Fornøylig og morsomt mens det står på, men neppe et spill som vil bli dratt frem i diskusjoner et år eller to fra nå... Nå er ikke jeg så veldig bevandret i denne sjangeren (Heavenly Sword var faktisk mitt første spill av denne typen), så dere får ta svarene mine med en klype salt.

 

1. Aner ikke... Men jeg kan bekrefte at det er mer enn en halvannen time, som var det jeg fikk tid til i går ;)

2. Rikelig. Du får selvfølgelig muligheten til å lagre ved oppsummeringen etter hvert kapittel og i tillegg finnes det en del "blå steiner" plassert strategisk rundt om kring som gir deg mulighet til å lagre om du kjører sverdet ned i dem.

3. Igjen, aner ikke. Foreløpig har jeg bare truffet første bossen som ikke var så alt for krevende. Selv en noob som meg tok ham på første forsøk. Men i følge screenshots kan tøffere karer forventes etterhvert.

4. Jepp. Spillet begynte i en slags grav eller katakombe, forholdsvis mørkt og trangt. Deretter kommer vi til en sjørøverlandsby og her er det grønne trær, noen klippeområder med utsikt over havet og kamp i høylys dag det går i frem til den første bossen. Men ikke forvent noen bevegelsesfrihet, her er det forhåndsbestemte stier som gjelder. Siden kommer en ørkenby, der vi først kjemper litt i selve byen, før vi igjen befinner oss innendørs i en slags festning som kombinerer trange ganger med store, monumentale rom og litt lettvekts gåteløsning. Og det er så langt det jeg har vært igjennom den første halvannen timen.

 

Kan legge til at spillet er betydlig lettere en Heavenly Sword på "default" settingen, så drevne spillere anbefales å kjøre på høyeste vansklighetsgrad. (Jeg kjører midterste av 3)

Lenke til kommentar
1. Aner ikke... Men jeg kan bekrefte at det er mer enn en halvannen time, som var det jeg fikk tid til i går 

2. Rikelig. Du får selvfølgelig muligheten til å lagre ved oppsummeringen etter hvert kapittel og i tillegg finnes det en del "blå steiner" plassert strategisk rundt om kring som gir deg mulighet til å lagre om du kjører sverdet ned i dem.

3. Igjen, aner ikke. Foreløpig har jeg bare truffet første bossen som ikke var så alt for krevende. Selv en noob som meg tok ham på første forsøk. Men i følge screenshots kan tøffere karer forventes etterhvert.

4. Jepp. Spillet begynte i en slags grav eller katakombe, forholdsvis mørkt og trangt. Deretter kommer vi til en sjørøverlandsby og her er det grønne trær, noen klippeområder med utsikt over havet og kamp i høylys dag det går i frem til den første bossen. Men ikke forvent noen bevegelsesfrihet, her er det forhåndsbestemte stier som gjelder. Siden kommer en ørkenby, der vi først kjemper litt i selve byen, før vi igjen befinner oss innendørs i en slags festning som kombinerer trange ganger med store, monumentale rom og litt lettvekts gåteløsning. Og det er så langt det jeg har vært igjennom den første halvannen timen.

 

Okey tusen takk for svar, spillet høres svært spennende ut, langt mere spennende ut en jeg trodde :) jeg kjøper det ASAP. får bare vente til det kommer i hyllene.

 

 

er det foresten mulig å ta chapters om igjen? uten å starte på nytt

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Hmmm. Hvorvidt det er mulig å ta kapittel om igjen uten å starte på nytt sjekket jeg ikke... Du får statistikk over litt diverse etter hvert kapittel (antall poeng, antall drepte, antall avkappede lemmer, osv), så det er nærliggende å tro det. Jeg kan sjekke dette i dag, men har for øyeblikket ikke internett hjemme, så jeg får ikke svart før i morgen. (Om ikke noen andre har svart i mellomtiden)

Lenke til kommentar
Nå har Eurogamer anmeldt spillet :thumbup:

Ser ikke verst ut med tanke på EG er strenge med karakterene :D

9617698[/snapback]

EGM strenge? Suber rub 'a dub fikk 6/10 hos dem. Jeg har lest så mange horrible anmeldelser av dem at jeg ikke hører på hva de har å si lenger.

9634356[/snapback]

Vel, personelig leser jeg minst mulig anmeldelser fra Eurogamer, har hørt det fra andre her på forumet at de er strenge :thumbup:

Og de er jo tydeligvis ikke så strenge på dette spillet siden andre anmeldere gir det 4/10 eller 2ere på terningen :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...