Gå til innhold

Half-Life 2: The Orange Box er ferdigutviklet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

 

Tror og du skal revurdere utsagnet ditt litt for det er ingen fasit som sier at PC er best til alt. Bilspill f.eks er mye hardere på en standard PC uten noen tilbehør og bare "out of the box" utstyret som du sitter med. Tror det er lettere å tre en tråd gjennom et nåløye med boksehansker enn det er å kjøre ordentlig med tastatur. Der scorer konsollen godt, da du ikke trenger noen annet enn kontrollen i  handa for å få god om ikke full utnyttelse av bilspillet.

 

Bilspill er vansklig på konsoll med bare utstyret i pakka også, blant annet følger det ikke med skjerm....

 

Det jeg prøver å si er at det er noe underlig å kunstig begrense det til å kun ha utstyret som kommer i kassa. Ser ikke at det tilfører noe særlig til problematikken, da ingen begrenser seg til kun det som følger med i kassa om de ikke vil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror og du skal revurdere utsagnet ditt litt for det er ingen fasit som sier at PC er best til alt. Bilspill f.eks er mye hardere på en standard PC uten noen tilbehør og bare "out of the box" utstyret som du sitter med. Tror det er lettere å tre en tråd gjennom et nåløye med boksehansker enn det er å kjøre ordentlig med tastatur. Der scorer konsollen godt, da du ikke trenger noen annet enn kontrollen i  handa for å få god om ikke full utnyttelse av bilspillet.

 

Bilspill er vansklig på konsoll med bare utstyret i pakka også, blant annet følger det ikke med skjerm....

 

Det jeg prøver å si er at det er noe underlig å kunstig begrense det til å kun ha utstyret som kommer i kassa. Ser ikke at det tilfører noe særlig til problematikken, da ingen begrenser seg til kun det som følger med i kassa om de ikke vil.

 

AtW

9596635[/snapback]

 

Om du skal bryte det ned slik kan jeg og gjøre det og ta en "out of the box" PC som selger uten skjerm. Da sliter du enda mer.

 

Det jeg mener er at det følger med en gamepad til konsoll som funker meget godt i bilspill, det gjør det ikke med PC-en. Mener ikke at det begrenser seg til det du får med i kassen, har ikke hintet til det heller, men mer hva du må investere i ekstra contra det du får med fra børjan av.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er særlig forelsket i Xbox osv, så synes jeg det er både fint og positivt at også Xbox og PS3-eiere får muligheten til å spille HL2 osv. Så lenge spill ikke blir "lagd" til konsoll og blir porta til PC så ser jeg ikke noe galt med det. Tenker f.eks på Oblivion, der interfacen var håpløs til PC, og den noe tvilsomme meldingen man får når man lagrer i Oblivion; "Saving.. Please don't turn off the machine".

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...