Gå til innhold

Hvilket rippeprogram ?


Gordon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå testet EAC og kan ikke si at det var så spessielt forskjell mellom den og Musicmatch.

Testet de på System Of A Down - Steal This Album! og Et Alanis Morrisette album

 

Jeg klarer ikke å høre noe forskjell på de 2 :shrug:

 

Poenget her er jo at man gjerne ikke høre forskjell på rippeprogram før det er noe galt med cdene (man skla jo gjerne bare lese av det som står på cden), men nesten alle cder har riper, og EAC er best til å behandle problemer med riper/avlesning, tro du meg, prøv med en rimelig føkka cd, EAC gjør jobben mye bedre (men tregere).

 

AtW

Lenke til kommentar

Bloatware: ... måtte slå det opp... for dere andre som også ikke vet hva det betyr...

 

"Software that provides minimal functionality while requiring a disproportionate amount of diskspace and memory"

 

Jeg har brukt MusicMatch siden 4.0 tror jeg det var... mulig det var tidligere... iallfall i mange år... og det er sant at den har en tendens til og ta litt mye resurser... men steike heller.... du skal ha rimelig dårlig PC før det blir et problem.... gjorde en test akkurat nå.... 24 MB minne mens den spiller av en sang... og mellom en halv on en prosent av prosessorkraften (xp 1500+)... og tar opp 32MB av harddisken...

 

jeg syntes ikke det er et problem.. men det kan jo være vært og vurdere for de av dere som syntes det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...