Gå til innhold

The Experience: Buss fra Oslo S til Vallhall?


sjurtf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Valhall ligger omtrent midt mellom Helsfyr T-bane og Økern T-bane. Men dette er to forskjellige linjer. Du skal uansett østover fra Jernbanetorget [T-bane].

ca 10-15 minutter gange fra begge holdeplassene ligger Valhall, men det er muligens lettere å finne frem fra Hasle.

9580315[/snapback]

 

Jeg var på befaring der i dag, og jeg vil tro det er litt lettere og finne frem fra hasle.

Veien fra helsfyr T til valhall er ikke den letteste.

 

Men uansett så burde det være greit og spørre folk om veien til valhall / valle hovin (som ligger rett i nærheten), folk som bor i området burde vite hvor det ligger.

Lenke til kommentar
Det er en buss som går fra helsfyr til fornebu?

 

Ellers... Valhall ligger 800m unna Økern T-banest.

9581808[/snapback]

 

Man kan jo ta en taxi fra Helsfyr til Valhall, det er ikke så langt. Ellers går buss 21 fra Helsfyr (busstoppet nærmest inngang til t-bane) og rett forbi der. Den går hvert 10. minutt på dagtid, nærmeste stoppet er Valle (som ligger ved Valle Hovin idrettsanlegg).

Lenke til kommentar
Jeg må si meg uenig med de som sier at det er lettere å finne frem fra Hasle. Jeg vil påstå at det er kortere og lettere å finne fra fra Helsfyr T-bane, man kan til og med hoppe på 21 bussen mot Aker Brygge og hoppe av på enten Valle eller Grensesvingen, da er man enda nærmere!

9604618[/snapback]

 

Etter å ha busset forbi et par ganger i helga har jeg konstatert at Grensesvingen (1. stopp etter Helsfyr) er minst noen meter nærmere enn Valle. ;)

Lenke til kommentar
Jeg må si meg uenig med de som sier at det er lettere å finne frem fra Hasle. Jeg vil påstå at det er kortere og lettere å finne fra fra Helsfyr T-bane, man kan til og med hoppe på 21 bussen mot Aker Brygge og hoppe av på enten Valle eller Grensesvingen, da er man enda nærmere!

9604618[/snapback]

 

Etter å ha busset forbi et par ganger i helga har jeg konstatert at Grensesvingen (1. stopp etter Helsfyr) er minst noen meter nærmere enn Valle. ;)

9611650[/snapback]

 

Det kommer helt ann på hvor man går. Hopper man av på Valle og går igjennom Vallefaret borettslag da er den veien den nærmeste. :thumbup:

Lenke til kommentar

http://theexperience.no/artikkel/nyhet/pro...ence_2007/43857

 

Vallhall Arena ligger ved Helsfyr i Oslo, rett bak Valle Hovin.

Nærmeste T-bane: Linje 1,2,3,4 til Helsfyr.

Buss 21 til Valle holdeplass

Buss 37 (går fra Stortorget og Oslo City/Byporten/Sentralbanestasjonen) til Helsfyr, gå over brua slik at dere kommer bort til t-banestasjonen/Fyrstikktorget og fortsett bortover Grenseveien ca 200 meter. Ta til høyre opp Innspurten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...