Gå til innhold

Beste socket A hovedkort


gamle-erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg tjener på å reklamere for SoYo , men det er 4 IDE porter , 2 av dem kan du jore om til vanlige IDE porter viss du ikke er kjent med Raid , lyd og Onboard Lan er også en selvfølge.

 

KT400 er heller ikke så dyrt.

Faktisk like dyrt så Deluxe , som bare har 333 buz.

 

Jeg har heller aldri opplevd problemer ved flashing av bios.

Men tviler ikke på at Deluz kortet er bra det også..!!

Lenke til kommentar
Faktisk like dyrt så Deluxe , som bare har 333 buz.

 

Du er ikke helt innenfor chipsettverden du eller? KT400 har 333Mhz bus KT333 har 266/333Mhz bus.

Nforce2 støtter alt KT400 støtter, det er bare det at nforce2 yter bedere.

 

Det Asus kortet bedere enn Soyo kortet. nforce2 er det beste brikkesettet som er kommet til AMD noen sinne.

Lenke til kommentar

Asus A7N8X Deluxe!!! nForce 2 hovedkort med det meste du trenger innebygd. Det har bl.a Serial ATA Raid så det finnes nForce 2 hovedkort med raid. Med et evt seriell adapter kan man bruke vanlige harddisker på raiden også. Men det kommer jo snart ordentlige SATA harddisker også.

Lenke til kommentar
Asus A7N8X Deluxe!!! nForce 2 hovedkort med det meste du trenger innebygd. Det har bl.a Serial ATA Raid så det finnes nForce 2 hovedkort med raid. Med et evt seriell adapter kan man bruke vanlige harddisker på raiden også. Men det kommer jo snart ordentlige SATA harddisker også.

 

Hørtes spennende ut, men jeg ønsker RAID løsning... hvilken hovedkort kan du anbefale !!?? noen andre som veit om en sikkelig bra hk som støtter RAID !?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...