Gå til innhold

Vista SP1 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke noe ulovlig det da iMono..la oss andre som vil teste betaen få teste den da.hehe

 

Og vi da tester den på egent ansvar da selvsagt..

9569603[/snapback]

Selvfølgelig er det ulovlig. Piratvare, da du faktisk ikke har tillatelse av Microsoft til å bruke det.

9569668[/snapback]

Joa, men slike regler blir holdt like mye som reglene med at det er 18 år grense på røyk\snus\alkohol.

Man blir ikke straffet en gang, om man bryter dem.

Veldig liten sjangs ihvertfall.

Så de fleste bryr seg nok veldig lite om de har pirate kopier eller ikke..

 

Også er vell dette veldig of-topic? :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Vel, nei. Dette er en nyere SP1 versjon såvidt jeg har fått med meg. Da er det bare for meg å laste ned fra Connect uansett, jeg er en av de 12 000.

9568985[/snapback]

Det er SP1 Beta 5. Jeg er også blandt de 12000 :)

9569847[/snapback]

 

 

 

 

jeg er også blant de 12.... men får vel se om det er blitt nåkka bedre som dæm sir det har blitt.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk på liv og død vil laste ned en beta service pack. Greit nok om du faktisk er beta-tester (og dermed rapporterer feil), men ellers ser jeg ikke poenget.

9573526[/snapback]

 

Fordi feilene som er i Vista nå er såpass frustrerende for mange at de svært gjerne vil prøve en service pack som visstnok skal fikse disse feilene. ;)

Lenke til kommentar
Ble kanskje litt spissformulert fra min side, men f.eks filkopiering har jo ikke fungert optimalt.

 

Uansett, så trekker jeg mine synspunkter tilbake, og fokuserer på spørsmålet:

 

Hvem er disse betatesterne, hvordan blir man dette og hva slags ansvar innebærer dette?

9581298[/snapback]

Man blir det via http://connect.microsoft.com/ når og hvis man får muligheten det - jeg ble dog invitert av en MS-ansatt.

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg nesten ikke har hatt problemer med Vista. Det eneste er filkopiering (som jeg tror et patch fikset). Det jeg derimot vil ha mulighet til å fikse selv, er den forbannede sikkerhetsfunksjonen som kobbler av nettverk hvis PC-en kobbler seg opp til for mange andre PC-er. Støtte først borti dette problemet da jeg skulle laste ned patcher til WoW. Utrolig irriterende. Får jo ikke lastet ned voksenunderholdning heller uten problemer :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må bare si at jeg nesten ikke har hatt problemer med Vista. Det eneste er filkopiering (som jeg tror et patch fikset). Det jeg derimot vil ha mulighet til å fikse selv, er den forbannede sikkerhetsfunksjonen som kobbler av nettverk hvis PC-en kobbler seg opp til for mange andre PC-er. Støtte først borti dette problemet da jeg skulle laste ned patcher til WoW. Utrolig irriterende. Får jo ikke lastet ned voksenunderholdning heller uten problemer :(

9581939[/snapback]

 

Det du beskriver her merker ikke jeg, patcher til wow kommer ned med 10mbit. Voksenunderholdning vet jeg ikke noe om :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...