Gå til innhold

ePSXe går for fort.

sCuper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har skaffet meg en ePSXe emulator men når jeg begynner å spille FFVii går spillet minst dobbelt så raskt som det egentlig skal. Kan noen hjelpe meg ( det er ikke pga. at jeg har en dobbelt kjerne prossesor jeg har prøvd å skru av den ene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du ikke prøve og begrense FPS da? Sett MAX 30 fps eller noe? ePSX e VELDIG bra emulator! Prøv det som jeg sa!

EDIT: Vet ikke hvor det gjøres, men det er sikkert på Options

Endret av Kimelimm
Skrevet (endret)

Nei, det er snakk om PS1.

Gå til options for grafikkdriveren og begrens fps til ca 50. hadde samma problemet selv, hylte i vei på 200...hvis det ikke er et skytespill, kan du godt øke til 75 fps hvis det passer deg, gjort det selv på FFIX.

Endret av S-r-ex
Skrevet (endret)

Thx :D

hvis det er noen flere som lurer trykker du delete og page down/up for å fikse FPSen

Endret av sCuper
Skrevet

Konsollemulatorer er lovlige såfremt det ikke følger med noe prorietære greier. Det er derfor du må skaffe et BIOS-bilde sjøl etter du har skaffet emulatoren-

Skrevet

Med ePSXe kan man også spille direkte fra cd-romen om man vil spille et spill man har fra før. ePSXe er også helt gratis, plugins man trenger for den saks skyld også. instruksjoner følger vel med, tror jeg. nettsiden sier seg vel selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...