Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig.  Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt....  Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....?

9569642[/snapback]

Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om.

9569657[/snapback]

 

Man skal ikke klage nei, men ha tunga litt rett i munnen. :)

Som jeg viste til i min forrige post var webcam-pakken i kl 10 tilbudet ikke markedets laveste pris. Den var nedsatt fra 295 til 195, mens Stretto selger den til 95. Men da skal det også sies at i henhold til prisguiden er Gigabyte hovedkortet 150 under laveste markedspris. :thumbup:

Så alt i alt er dette nok totalt et kjempebra tiltak både for oss kunder og for Netshop (som siste supertorsdag).

Lenke til kommentar

Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig.  Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt....  Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....?

9569642[/snapback]

Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om.

9569657[/snapback]

 

Der hadde vi tankepolitiet ja :roll: Det jeg mener å si er at ikke alt er så fryktelig billig, noen av Netshop sine "eksplosive" priser finner man jo alt andre steder. Men noen gode tilbud er det absolutt og honnør til Netshop for å høre på forumbrukerne til tider.

Lenke til kommentar

Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig.  Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt....  Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....?

9569642[/snapback]

Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om.

9569657[/snapback]

 

Enig med du, i tillegg vil jeg påstå utfra de erfaringer man har her på forumet at man får mer service hos Netshop enn hos Amentio, så selv om man kan på dette tilbudet få varer som er 50-100 kroner dyrere, så ville jeg heller handlet hos Netshop.

Lenke til kommentar

Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig.  Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt....  Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....?

9569642[/snapback]

Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om.

9569657[/snapback]

 

Enig med du, i tillegg vil jeg påstå utfra de erfaringer man har her på forumet at man får mer service hos Netshop enn hos Amentio, så selv om man kan på dette tilbudet få varer som er 50-100 kroner dyrere, så ville jeg heller handlet hos Netshop.

9569743[/snapback]

I tillegg så Netshop tingene (f.eks minnebrikkene) inne på lager, noe ikke Amentio har...

 

Jeg skulle ønske at varene kunne hentes hos Netshop i Oslo. :dribble:

Lenke til kommentar
Hah - prisene så langt er verken spesielt gode, og det finnes flere konkurenter som selger det samme biligere.

9569523[/snapback]

 

Du kan nok sikkert finne enkeltvarer enda billigere,men da forutsetter det at du skal ha kunn en enkelt tin om ikke det så må du jo legge til frakt + oppkrav for hver enkelt ting du finner hos forskjellige forhandlere,menst du her får en frakt på alt.

Lenke til kommentar

Hvor kan man skrive inn sine ønsker og drømeprodukter nå da, forrige gangen så det jo ut som de leste her på forumet og kom frem med produktene etterhvert ønskene ble lagt ut!

 

i alle fall,,, "here goes"

 

ønskeliste: et 8800 gts/gtx med 640mb til meget god pris,-

ekstern HD med esata ---------"----------

en Intel Core 2 Quad alla Q6600 til god pris,-

 

Får komme tilbake med mere ønsker!

 

drømmer meg bort allerede!

Endret av killabie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...