Gå til innhold

Gal av Blokkokopter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver å laste ned dette programmet, men får bare ned en korrupt fil.

Har du en link som jeg kan bruke til å laste det ned?

9562561[/snapback]

 

http://dw.com.com/redir?pid=10533229&merid...4-10533229.html

9562583[/snapback]

 

Hvis jeg har lov til å spørre; hvordan bruker man det programmet til å laste ned blokkokopter?

9564730[/snapback]

 

Du laster ikke ned spillet, men sniffer pakkene slik at du kan forfalske highscoren din. Har som sagt ikke testet det mot dette spillet, men det har fungert flott mot andre slike spill.

Lenke til kommentar
Et spørsmål som jeg ikke har sett dukket opp tidligere i denne tråden. Hva er vitsen med å jukse i et flashspill? Hvilken glede får du av å fylle hele highscore lista med ditt nick, når du ikke har fortjent det?

9570068[/snapback]

 

Si det, jeg gjorde det en gang for å se om jeg faktisk var istand til å gjøre det. Årsaken til å jeg følte at jeg måtte finne det ut var at jeg var irritert pga alle de som helt klart hadde juksa og ville finne ut om det virkelig var så enkelt som jeg trodde - noe det helt åpenbart var.

 

Etter dette så har jeg gitt en lang f i highscore på slike spill og heller brukt de som tidsfordriv hvis spillet er godt nok til at jeg kaster bort tid på det.

Lenke til kommentar
Et spørsmål som jeg ikke har sett dukket opp tidligere i denne tråden. Hva er vitsen med å jukse i et flashspill? Hvilken glede får du av å fylle hele highscore lista med ditt nick, når du ikke har fortjent det?

9570068[/snapback]

Nei man får gleden av å vite at man klarer det... Jukse altså. Man har slått dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...