Gå til innhold

Gal av Blokkokopter!


Anbefalte innlegg

Okei, nå gir jeg meg.

Har holdt på i utallige timer for å knekke dette spillet, men jeg finner det IKKE ut.

Jeg irriterer meg GRØNN av den idioten som sitter hver forbannede dag og cheater på dette spillet! Jeg har prøvd så mange forskjellige flash-cheater at jeg snart spyr!

 

Jeg henvender meg med dette til en flash-ekspert, og ber om nåde til å hjelpe meg med å hacke dette spillet. Jeg blir gal.

:cry:

 

http://www.internettopplysningen.no/blokko.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, nå gir jeg meg.

Har holdt på i utallige timer for å knekke dette spillet, men jeg finner det IKKE ut.

Jeg irriterer meg GRØNN av den idioten som sitter hver forbannede dag og cheater på dette spillet! Jeg har prøvd så mange forskjellige flash-cheater at jeg snart spyr!

 

Jeg henvender meg med dette til en flash-ekspert, og ber om nåde til å hjelpe meg med å hacke dette spillet. Jeg blir gal.

:cry:

 

http://www.internettopplysningen.no/blokko.php

9562480[/snapback]

 

Det letteste jeg ser for meg er å finne ut hva som sendes ut når du sender scoren. Jeg lå(ligger?) på toppen av sauespillet til NRK, med den flotte summen 50.000.000 eller noe slikt. Den gangen brukte jeg ethereal til å finne ut hva som ble sendt ut fra meg, laget en form som postet score og nick til scriptet. Enkelt, men effektivt.

Lenke til kommentar
Det letteste jeg ser for meg er å finne ut hva som sendes ut når du sender scoren. Jeg lå(ligger?) på toppen av sauespillet til NRK, med den flotte summen 50.000.000 eller noe slikt. Den gangen brukte jeg ethereal til å finne ut hva som ble sendt ut fra meg, laget en form som postet score og nick til scriptet. Enkelt, men effektivt.

9562500[/snapback]

 

Forklar nærmere er du snill! :)

Lenke til kommentar
Det letteste jeg ser for meg er å finne ut hva som sendes ut når du sender scoren. Jeg lå(ligger?) på toppen av sauespillet til NRK, med den flotte summen 50.000.000 eller noe slikt. Den gangen brukte jeg ethereal til å finne ut hva som ble sendt ut fra meg, laget en form som postet score og nick til scriptet. Enkelt, men effektivt.

9562500[/snapback]

 

Forklar nærmere er du snill! :)

9562517[/snapback]

 

 

Ethereal snapper alle pakker som løper over f.eks nettverkskortet ditt. Ved å se igjennom loggen så kan du lese ut den pakken som faktisk sender over highscore til spillet. (Nå har ikke jeg sett på akkurat dette spillet, så det kan hende at det kjører lokalt på serveren og at highscoren ikke sendes fra din maskin)

 

Når du så har funnet ut hvordan denne pakken ser ut, så kan du lage en slik pakke og sende den til scriptet som mottar highscore. Da kan du selv erstatte innholdet i variablene til det du måtte ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...