Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL problemer i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man ringer Telenor vil de antagelig henvise deg til nettstatus eller.no.

Og som vi alle vet, er det noe man ALDRI rører etterå ha skrevet "Ingen foreløpige feil" når siden ble opprettet. Jeg skulle ønske slike opplysninger ble lovbestemt. Om de oplyser om det, så SKAL de opplyse om det på en slik måte. Manglende opplysning burde bli straffet med bøter.

 

Jeg tror Telenor hadde mistet endel ekstra intekter da :)

For ikke å snakke om mange av de andre teleopperatørene.

 

 

Lord Thaniel

Lenke til kommentar

Fra www.online.no :

Problemer med utenlandslinjen

Vi har for tiden problemer med utenlandslinjen.

Dette gjør at man kan få problemer med å få frem utenlandske sider.

--

Kristian Elle

Telenor Plus, Kundeservice

 

 

Men, hvorfor er det vanskelig å laste sidene til online mon tro? Og hvorfor var det også vanskelig å få kontakt med pop.online ?

 

Altså ikke bare Tr.Heim...

Lenke til kommentar

Første "større" problem jeg har hatt med min Telenor ADSL linje.

Ping på 400-500 til alle servere utenom de lokalt, alltså TnX (telenors servere).

Hastigheten er grei, men pingen er dårlig, selv her i Norge...

 

Men jeg bryr meg ikke så mye, har hatt så lite problemer med linjen utenom rene og skjære idiotfeil ifra Telenors side (ala glemte legge inn ny hastighet i management for ADSl, glemte opprette meg som ADSL bruker, sperrer alt, men låser bare opp ISDN tilgang og e-post etter sperret abb.), at det er helt OK.

 

Men linjen er god.

Og dette er første gangen linjen ikke har vært oppe og i funksjon, eller helt nede, vanligvis pga servicearbeid og lignende. Bruker aldri være en slags mellomting som nå, dårlig ping og slikt, med god hastighet.

 

Kort sagt, jeg er kjempefornøyd med min linje, men jeg har også dårlig ping som deg.

 

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

HVA I SVARTE FAEN HELVETE SKJEDDE DER?! Jeg skrev den lange posten så klikker forhåndsvisning på forumet og sletter posten min?! O-M-G! Jeg gidder ikke skrive alt jeg skrev på nytt...

 

Jeg har Telenor ADSL, bor i Trondheim og kan skrive under på at responstiden er jævli dårlig! Pinga battle.net og fikk 3300 som svar.

Btw, noen som har prøvd å ringe 05000? Fy faen er alt jeg sier... :evil:

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med Telenor ADSL. Men nå i det siste så har det tatt fullestendig av.. Damn. Jeg sliter ikke bare med utenlansforbindelsen. Sliter som f*an med de i norge osg, deriblandt hw.no

Bor 5 mil sør for trondheim

 

Ingen som gidder å bruke kundeservice chatten. Har vært der for ofte i det siste :p

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke ringe 05000.

De har garantert bedre saker å gjøre enn å repetere det som står på e-postene til folk som har bedt om servicemeldinger får, og det som står på Online.no. De kan for eksempel hjelpe noen med å sette opp ADSL Gjør-Det-Selv pakken, eller guide noen gjennom det å sette opp noen mail-aliaser. Det er viktigere.

 

Det er bare sløsing med ressurser om flere tusen mennesker ringer og spør hva som er feil, går ikke fortere for det. Og de på Kundeservice får ikke vite så mye uansett, så det er ingen vits.

 

Det er noe feil med en linje, som også tydeligvis er veldig viktig for routing av internasjonal trafikk, trenger vi virkelig vite mer enn at de jobber med saken?

De har ikke dårlig rykte på seg når det gjelder slike store saker, ordner seg nok. Har alltid gjort det før.

Lenke til kommentar

Dobbel isdn i Steinkjer har samme problemet, så dette gjelder ikke bare adsl. Det er heller ikke bare utenlandske sider som blir berørt. Det går nesten ikke en uke lenger uten at slike problemer oppstår. Jeg er så dritt lei av Telenor. Både tjenester og kundeservice er av en elendig kvalitet. For ikke å snakke om deres politikk vedrørende utrulling av adsl. Ikke et eneste sted i Nord-Trøndelag er planlagt utbygd i tida framover.

 

:evil:

Lenke til kommentar
Dobbel isdn i Steinkjer har samme problemet, så dette gjelder ikke bare adsl. Det er heller ikke bare utenlandske sider som blir berørt. Det går nesten ikke en uke lenger uten at slike problemer oppstår. Jeg er så dritt lei av Telenor. Både tjenester og kundeservice er av en elendig kvalitet. For ikke å snakke om deres politikk vedrørende utrulling av adsl. Ikke et eneste sted i Nord-Trøndelag er planlagt utbygd i tida framover.

 

:evil:

 

Det stemmer ikke, det er en sentral i Steinkjer som skal bygges ut i løpet av våren.

Lenke til kommentar

agvg skrev:

Det stemmer ikke, det er en sentral i Steinkjer som skal bygges ut i løpet av våren.

 

Hvet du hvilken? Den står uansett ikke på lista over planlagt utbygde sentraler på Telenors sider. Ingenting hadde gledet meg mer enn at sentralen på Gulbergaunet, som jeg tilhører, hadde blitt klargjort for adsl. Jeg er imidlertid svært skeptisk inntil det motsatte er bevist. Jeg har litt for mange negative erfaringer når det gjelder Telenor til å ha noen annen innstilling.

Lenke til kommentar
[

 

Hvet du hvilken? Den står uansett ikke på lista over planlagt utbygde sentraler på Telenors sider. Ingenting hadde gledet meg mer enn at sentralen på Gulbergaunet, som jeg tilhører, hadde blitt klargjort for adsl. Jeg er imidlertid svært skeptisk inntil det motsatte er bevist. Jeg har litt for mange negative erfaringer når det gjelder Telenor til å ha noen annen innstilling.

 

Den kalles sørlia så om det er i nærhet av deg aner jeg ikke.

Hvis du sender nummeret ditt kan jeg sjekke på kapaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...