Gå til innhold

tv2 sumo på 360


HeadShot2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg bruker orb for og streame filer fra PC-en.. så lurer jeg på om det er noen mulighet for og bruke TV2 Sumo på 360en ? :) Prøvd det meste nå :\

9560706[/snapback]

 

 

Hvis du streamer fra en pc med media center og setter xbox 360 opp som extender kan du det, samt se klipp fra NRK (harald eia og co ;), TV2 sumo etc

 

kjenner ikke til orb, men hvis du ønsker å se divx filmer og ligende med et slikt oppsett trenger du Transcode 360

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg bruker orb for og streame filer fra PC-en.. så lurer jeg på om det er noen mulighet for og bruke TV2 Sumo på 360en ? :) Prøvd det meste nå :\

9560706[/snapback]

 

 

Hvis du streamer fra en pc med media center og setter xbox 360 opp som extender kan du det, samt se klipp fra NRK (harald eia og co ;), TV2 sumo etc

 

kjenner ikke til orb, men hvis du ønsker å se divx filmer og ligende med et slikt oppsett trenger du Transcode 360

9562800[/snapback]

Noen som veit om hvordan man får til dette med Orb?

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg bruker orb for og streame filer fra PC-en.. så lurer jeg på om det er noen mulighet for og bruke TV2 Sumo på 360en ? :) Prøvd det meste nå :\

9560706[/snapback]

 

 

Hvis du streamer fra en pc med media center og setter xbox 360 opp som extender kan du det, samt se klipp fra NRK (harald eia og co ;), TV2 sumo etc

 

kjenner ikke til orb, men hvis du ønsker å se divx filmer og ligende med et slikt oppsett trenger du Transcode 360

9562800[/snapback]

Noen som veit om hvordan man får til dette med Orb?

9563277[/snapback]

 

Tatt i betraktning at innholdet i NRK og TV2 sumo (med flere) er spesialtilpasset for bruk med Media Center, er det sterkt tvilsomt Orb vil kunne bidra med noe som helst. Til å spille divx filmer derimot, funker det sikkert helt flott.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg til å spille av nrk/tv2 klipp med media-center?

9569493[/snapback]

 

 

Vel, hvis du sitter på PC-en er det bare å starte media center -> gå til "online media"

 

Samme gjelder hvis du sitter på en xbox 360 som er satt opp som en media extender (dvs den streamer innhold fra din pc som har media center)

 

For instrukser sjekk denne siden

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...