Gå til innhold

Dark Messiah oMaM, ikke kompatibelt med Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nylig fått tak i Dark Messiah of Might and Magic men det vil rett og slett ikke fungere. Installasjonen går helt smertefritt å når jeg starter spillet etter installasjon så får jeg se intro videoen, men med en gang den er ferdig så blir bildet svart i ca 10-20 sekunder å så lukker spillet seg så skrivebordet synes igjen å så spretter det opp en feilmeldig om at "mm.exe has stopped working". Har prøvd å reinstallert et par ganger å lett etter løsninger på nettet men har ikke kommet noen vei. Er rett og slett spillet ikke kompatibelt med Windows Vista?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.tweakguides.com/DMOMM_3.html

Windows Vista Users: If you're having problems running this game under Windows Vista, first make sure that you're using the latest Vista graphics and audio drivers for your hardware, and the latest version of this game (see page 4 for patch details). Next, make sure you don't change your UAC settings after the game has been installed, as due to Virtualization this can change the location of the game files and settings. If you can't launch the game successfully when UAC is enabled, you will need to run the game with full Admin privileges. To do this either right-click on the launch icon and select 'Run as Administrator', or right-click on the launch icon, select Properties and under the Compatibility tab tick 'Run this program as an administrator' then click OK.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ta og legg inn nye skjermkort driver eller vista drivere, kan være lyd .

Gjest medlem-105082
Skrevet

Patche spillet hjalp for min del. Prøv det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...