Gå til innhold

knopflerbruce's AMD OC-tråd


Anbefalte innlegg

hehe, ja gleder mæ til du kommer hit me di pakkene!:p (hvis du tør) :D

 

får bare håpe at æ ikke ødelegger flere av di stakkars cpuene dine :wow:

 

nå på fredag må jeg vel minst ta med 40-50kg med tørris hjem?? :!:

 

lol:P blir morro å se hva di fx'ene klarer, samt 175'en og 180'en :yes:

 

og masse ny ram blir det jo også!! må se å få færdig ram-kjølinga åsså så vi får kjørt tørris og 4v på alle brikkene våres!! :p

 

kribler i bena allerede! ;P

 

-tamw.

 

Hvis du ikke har svidd det stakkars hovedkortet mitt da :p

 

Da har vi et problem, kortet ditt er jo lite samarbeidsvillig til tider. Gidder ikke teste maxscreen på BH5 med håpløse dividere, må bruke über-TCCD'ene da. Og å bytte brikker er jo i alle fall vrient på mannskjit'n din :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han har jo berre ein score over 10 poeng :p

 

DÅ kan ein tenke seg ko mange resultat han har posta :p

 

Det står vel der :p

 

60 førsteplasser da. Og bare en PCMark05.

 

Får jeg rigga meg opp 4x250gb sataII-disker skal jeg lage raid 0 og benche på alle cpuene:p (det er sånt som hjelper i pcmark05, ikke sant?

 

Ny pers i CPUZ btw: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=263632

 

Og det der er på tørris, 1,8v og -35c elns :p Den blir MORSOM på cascade/LN2!

Lenke til kommentar

:D

 

hehe, ble en morsom hælg i garasjen det hær ja! men faen, du får ta dæ en deltidsjobb så vi får råd til no LN2 greier!:p gidder ikke å betale for det alene! :no:

 

men tenkte bare æ skulle legge ut en bilde av det sexy geniet som klarer å rappe til seg alle go chippene på ebay!! :p

 

 

http://img45.imageshack.us/img45/5602/img7144gb1.jpg

 

 

off.. nå kommer æ til å få juling neste helg :!:

 

men husk at æ betalte for alt junk-food'n i hele hælga! ;)

post-93080-1194218511_thumb.jpg

Endret av tamw
Lenke til kommentar
:D

 

hehe, ble en morsom hælg i garasjen det hær ja! men faen, du får ta dæ en deltidsjobb så vi får råd til no LN2 greier!:p gidder ikke å betale for det alene! :no:

 

men tenkte bare æ skulle legge ut en bilde av det sexy geniet som klarer å rappe til seg alle go chippene på ebay!! :p

 

 

http://img45.imageshack.us/img45/5602/img7144gb1.jpg

 

 

off.. nå kommer æ til å få juling neste helg :!:

 

men husk at æ betalte for alt junk-food'n i hele hælga! ;)

 

TRUUUULS!!!!

 

ok, det bildet der er alldeles forferdelig :p

 

I sann bencheånd ble det lite søvn natta før, og tilsvarende mengde tid på badet. Det samme gjelder misfosteret som tok bildet, btw. Hvis det lukter litt aceton av colaen din neste helg er det høyst sannsynlig innbilning. Styrt glasset isåfall :p

 

Og du skal få sponse meg på mækkern neste helg også, din mainnskjit!!

 

Ok, siden morratyne mitt er lagt ut, får vi vel legge ut playboy-trynet mitt også.

 

PS. Legg ut burgerbildet også. Den ser ikke pen ut den heller :p

post-101601-1194217668_thumb.jpg

Lenke til kommentar

haha:P

 

:love:

 

hoff.. jaja, det er hva 1 år med jobb på gatekjøkken (og konstant fråtsing av dobble 200gr cheese burgere) jør med en! :!:

 

hjelper vel ikke akkurat at æ bynne å jobbe på gilde å får masse wiener og biff billig :dribble:

for ikke å snakke om at du er hær hver helg å får mæ til å stappe kroppen full av mcdonalds burgere og skit! :thumbdown:

Lenke til kommentar
haha:P

 

:love:

 

hoff.. jaja, det er hva 1 år med jobb på gatekjøkken (og konstant fråtsing av dobble 200gr cheese burgere) jør med en! :!:

 

hjelper vel ikke akkurat at æ bynne å jobbe på gilde å får masse wiener og biff billig :dribble:

for ikke å snakke om at du er hær hver helg å får mæ til å stappe kroppen full av mcdonalds burgere og skit! :thumbdown:

 

Du kan begynne å bære tørrisn fra jobben istedet for å ta svekling-måten å komme deg hjem på med sakene :p

 

Men du lager bra burgere, du skal ha for det. Synd du herpa brøda denne gangen. SKulle tatt bilde av fettmonsterne fra siste gang :p

Lenke til kommentar
60 førsteplasser da. Og bare en PCMark05.

 

Får jeg rigga meg opp 4x250gb sataII-disker skal jeg lage raid 0 og benche på alle cpuene:p (det er sånt som hjelper i pcmark05, ikke sant?

 

Ny pers i CPUZ btw: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=263632

 

Og det der er på tørris, 1,8v og -35c elns :p Den blir MORSOM på cascade/LN2!

Det som er viktig på PCmark05 er å kjøre Vista. Får et helt sinnsykt boost i forhold til XP. Burde være null problem for deg å hente førsteplasser på sikkert alle CPUene du har.

 

Raid er heller ikke dumt.

 

Og 4GHz begynner å nærme seg ser jeg. Dere må bare droppe å spise burger og bruke pengene på kjøling heller... :p

Lenke til kommentar
60 førsteplasser da. Og bare en PCMark05.

 

Får jeg rigga meg opp 4x250gb sataII-disker skal jeg lage raid 0 og benche på alle cpuene:p (det er sånt som hjelper i pcmark05, ikke sant?

 

Ny pers i CPUZ btw: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=263632

 

Og det der er på tørris, 1,8v og -35c elns :p Den blir MORSOM på cascade/LN2!

Det som er viktig på PCmark05 er å kjøre Vista. Får et helt sinnsykt boost i forhold til XP. Burde være null problem for deg å hente førsteplasser på sikkert alle CPUene du har.

 

Raid er heller ikke dumt.

 

Og 4GHz begynner å nærme seg ser jeg. Dere må bare droppe å spise burger og bruke pengene på kjøling heller... :p

 

Det er truls som spanderer, jeg lever allerede på kiwi-kneipp til 3,90 og first price-syltetøy :p

 

Forøvrig tok det ene kortet fyr, danset en liten flamme rundt en eller annen IC. I samme slengen pensjonerte vi en Kingston 256mb-brikke :!:

 

Vi brukte litt lite aceton på et par CPUer tror jeg, så skal re-teste noen av de der neste helg, for å tyne litt mer MHz ut av dem. Håper på å komme litt nærmere WR på 3700+'n, og X2 4200+ WR'n og Opty 150 WR'n SKAL bli mine. 185'en skal kunne lures oppover en del, men vi rukte aceton, og da coldbugga den noe alldeles forferdelig.

 

EDIT: Legger ved bilde av (nesten) alle CPuene jeg har p.d.d. Kommer jo en 30 til håper jeg, om ikke altfor lenge.

post-101601-1194267773_thumb.jpg

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
EDIT: Legger ved bilde av (nesten) alle CPuene jeg har p.d.d. Kommer jo en 30 til håper jeg, om ikke altfor lenge.

 

Et ordentlig bilde av alle de CPUene må jo være århundrets avatar!

 

angående coldbug, hva med å montere en IHs litt så halvdårlig :p

 

CPU-bilde til avatar blir nok tatt når ALLE chipene er i havn :p Og jeg har nok til et kvadrat, seff.

 

Å montere noe skeivt gir fort ujevn temp, og det er ikke bra. Men skal teste uten aceton neste gang, det gir 15 grader høyere temps, hvertfall.

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at med ln2 så kan man ha vann nede i røret for å lage en slags "buffer", en primitiv coldplate. For å øke temperaturen, mulig det fungerer med tørris også. Om du har en kobberbit så kan du plassere den mellom røret og cpuen, dette vil kanskje øke tempen litt. Kanskje du også kan prøve med litt mindre tørris nede i røret og minimalt med aceton.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...