Gå til innhold

1920 x 1200 + til jobbing og film.


SRD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvilke filmer som skal ses.

 

Etter som jeg har forstått det kan du ikke spille av blu-ray filmer med hp sin, men hd-dvd. det er vell bare og vite hva du skal se. er ikke sikker på at det er korrekt da.

 

Jeg har kjøpt meg en syncmaster 245b som kommer om noen dager. tror ikke du ville bli skuffa av noen av skjermene.

Endret av ducA
Lenke til kommentar
Hmm er HDCP compliance et krav i og med at du snakker om film?

 

-Stigma

9550226[/snapback]

Etter det jeg har forstått så betyr HDCP at det er mulig å koble til Blu-ray og HD-DVD spiller direkte til skjermen?

 

Hadde vært veldig gøy å kunne gjøre det ja :) Men jobb er viktigst.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg ser etter en skjerm til jobbing og litt film titting.

 

Krav:

- minimum 1920 x 1080 oppløsning.

- Ikke glossy

- Må være av god kvalitet. (Slik at det er mulig å sitte foran den i mange timer)

- USB og/eller Firewire hub er et pluss, men ikke nødvendig.

 

Har sett på disse to:

HP w2408

 

eller

 

Samsung SyncMaster 245b

 

Hvilken av disse passer best?

9549881[/snapback]

 

Sitter på en Samsung 245B her nå, og må si at den ser VELDIG bra ut.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Jeg leste at panelet på Samsung 245b ikke skulle være så bra. Stemmer dette ? :(

9550728[/snapback]

Uavhengig av panel har jo denne skjermen fått gode karakterer både hos testsider og hos kjøpere.

 

Bare se selv på erfaringene som er lagt inn i prisguiden - 4stk og alle har gitt 5 stjerner. Er ikke mange produktene i prisguiden som kan skryte av det, spesielt ikke når det kommer til skjermer.

 

Merker jeg er litt redd for å få et dårlig panel selv, men ser ikke ut som skjermen kommer til å skuffe deg uansett.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar.

 

Har hørt mye bra om 245b skjermen, men kvalitet er det viktigste. Så er det verdt å betale noen tusen ekstra for å få en skjerm med bedre panel?

 

Hva skiller en skjerm med godt og dårlig panel? Er det farger? Lysstyrke? Kontrast? eller andre ting?

Lenke til kommentar

Sitter selv med en Samsung 245B som jeg fikk for et par uker siden, og har absolutt ingenting å utsette på den. Skjermen har gode justeringsmuligheter og etter min mening så gir den et flott bilde, så spør du meg så er det ingen vits i å betale dobbel pris for den Dell-skjermen - jeg er storfornøyd med min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...