Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Innkalling til tannlege

Neptun_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har vært hos tannlegen siden høsten i 10. klasse, går 2 året på VGS nå. Er det slik at man ikke blir innkalt til tannlege når man går på videregående? Må jeg betale hvis jeg skal til tannlegen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk min innkalling igår. men om det er sånn at du vil inn å sjekke tennene er det sikkert ikke værre enn og ringe ned til tannklinikken

edit:Går også VG2

Endret av Faldmo
Skrevet
Er du over 18 så koster det penger.

9546255[/snapback]

Men man får rabatt som er på 80% eller noe :p Sist jeg ikke møtte til time skulle det kosta 380kr eller noe, men fikk regning på 50.

Skrevet

Alle får som regel årlig innkallelse, dvs de som er heldige nok til å ha tannlege. Jeg var hos tannlegen for et år siden og da var beskjeden at det kunne gå år før det kom ny innkallelse siden de ikke fikk tak i en ny tannlege. (Sånt går det i distriktene...) :)

Skrevet

Og etter at man har fylt 21, må man betale full pris. Fikk innkalling i forrige uke, men forskjøvet den fram to uker, passer bedre på slutten av arbeidsadagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...