Gå til innhold

FIFA08 vs PES08 (xbox360 demo)


neo2001

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Fifa har definitivt bedre grafikk og bedre animasjoner. Bortsett ifra publikum. I PES så publikum rett og slett ekte ut, hvertfall om de var ut av fokus i feiringene. Tror PES har byttet litt roller i det siste året. FIFA har blitt det realistiske spillet mens PES har fått litt mer arkadepreg over seg. PES-demoen var veldig underholdende. Ingen tvil om det. Jeg må teste fullversjonen av FIFA08 før jeg kan gi min dom. Men om FIFA08 ikke tilfredsstiller mine behov, er det liten tvil om hvilket spill jeg skal kjøpe.

9546791[/snapback]

 

At FIFA er blitt mer realistisk er jeg 100% uenig i, jeg opplever at det er det samme mølet i forhold til å score samme fantastiske mål gang på gang på gang.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
Litt ot men: Var det på 2000 du kunne velge å skru ballen til høgre eller venstre etter skudd (snakker ikkje om dødball) ? Det var isåfall genialt, gjaldt vel pasninger og. Genialt å skru ballen inn i bakrommet f.eks.

9547216[/snapback]

 

Det var i Fifa 2001 det. Gode minner :cool:

Lenke til kommentar

 

 

Litt ot men: Var det på 2000 du kunne velge å skru ballen til høgre eller venstre etter skudd (snakker ikkje om dødball) ? Det var isåfall genialt, gjaldt vel pasninger og. Genialt å skru ballen inn i bakrommet f.eks.

9547216[/snapback]



Det var i Fifa 2001 det. Gode minner cool.gif

9604787[/snapback]


var sånn på 2002 også
Lenke til kommentar

Som gammel PES fan må jeg si at jeg for en gangs skyld er positivt overrasket over EA games. Årets utgave er, etter min mening for første gang klart bedre enn PES, og selv om dette irriterer meg grenseløst innser jeg at Fifa (08) er årets klare vinner. Trøsten er at dette betyr et nytt spill ute av denne verden, og at jeg har mange gode timer foran meg med kompisene, enten det blir local play eller over eteren.

Lenke til kommentar
Som gammel PES fan må jeg si at jeg for en gangs skyld er positivt overrasket over EA games. Årets utgave er, etter min mening for første gang klart bedre enn PES, og selv om dette irriterer meg grenseløst innser jeg at Fifa (08) er årets klare vinner. Trøsten er at dette betyr et nytt spill ute av denne verden, og at jeg har mange gode timer foran meg med kompisene, enten det blir local play eller over eteren.

9617517[/snapback]

Akkurat slik jeg føler det :p

Hadde tro på PES og innbilte meg at det var bedre før jeg spilte, men gjett om jeg snudde mening :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...