Gå til innhold

Snodige ord i mobiltelefonordboka.

Xecuter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva slags kjipa-mobil er det egentlig du har, Xecuter88? Ingenting moro med den, jo.

9580034[/snapback]

W850i. Nei lite moro her. :p

"Bjørnerunk" :lol:

Endret av Xecuter88
Skrevet
Ja, vet det, vet det. Men når "kneipen" ikke eksisterer i mi ordbok, eller et alternativ så får jeg ikke det ordet som isbilen skal frem til vettu!

Og han trudde jo selvfølgelig at jeg gikk til angrep å mente at "kneipen" ikke var et norsk ord! :wee:

9579853[/snapback]

"Kneipen" skal ikke frem i det hele tatt. Du får andre ord, det er det som er meningen. :) Men stopper altså mobilen deg før du får trykket ferdig 5634736?

Skrevet
Ja, vet det, vet det. Men når "kneipen" ikke eksisterer i mi ordbok, eller et alternativ så får jeg ikke det ordet som isbilen skal frem til vettu!

Og han trudde jo selvfølgelig at jeg gikk til angrep å mente at "kneipen" ikke var et norsk ord! :wee:

9579853[/snapback]

"Kneipen" skal ikke frem i det hele tatt. Du får andre ord, det er det som er meningen. :) Men stopper altså mobilen deg før du får trykket ferdig 5634736?

9580293[/snapback]

Gratulere!

Skrevet

prøv å skrive "hadde jeg" uten mellomrom, altså "haddejeg". Ender opp med et rart, totalt meningsløst ord. Virker hvertfall på nokia telefoner

Skrevet
Funker ikke her heller, hva er det det skal bli?

"Kneipen på loffen," altså.

9580288[/snapback]

Jødisen på jødedo blir det i alle fall på min, mens maxi på loffen blir nazi på jødedo.

Skrevet (endret)
Gaffelag? :!:

9615767[/snapback]

Gaffeleg i hvertfall :tease:

(legg merke til nest siste bokstaven i ditt forslag. Ikke nubbetjangs på at det kan bli no a der nei) ;)

Men kan noen svare på hvorfor ordlista har lagret ordet "Harmitjagengykuliveimu"?

Go-go-go T9 :hmm:

Endret av siggii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...