Gå til innhold

Hva slags headset følger med Warhawk?


Mokko

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Warhawk, har jo hørt en del bra om dette spillet, men lurer på om jeg skal kjøpe det fra PSN eller i butikken. Hvis jeg kjøper det i butikken blir det jo en del dyrere, men du får med et headset.

 

Er det noen som vet hvor bra dette headsettet er (det er vel Bluetooth?) eller om det heller lønner seg å kjøpe spillet over PSN og heller kjøpe et headset for seg? :hmm:

 

Hvor mye plass tar Warhawk på harddiscen hvis du laster det ned?

 

Hvor mye koster et brukbart Bluetooth Headset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe Warhawk, har jo hørt en del bra om dette spillet, men lurer på om jeg skal kjøpe det fra PSN eller i butikken. Hvis jeg kjøper det i butikken blir det jo en del dyrere, men du får med et headset.

 

Er det noen som vet hvor bra dette headsettet er (det er vel Bluetooth?) eller om det heller lønner seg å kjøpe spillet over PSN og heller kjøpe et headset for seg?  :hmm:

 

Hvor mye plass tar Warhawk på harddiscen hvis du laster det ned?

 

Hvor mye koster et brukbart Bluetooth Headset?

9534702[/snapback]

 

Et bra headsett for ps3 er vel rundt 300-400,-? men det som er med i warhawk heter vell jabra et eller annet, jeg søkte på jabra på wikipedia, og vet du hva jeg fant ut? tok meg 1 sekund og søke, fant ut dette

The Jabra BT125 bluetooth headset is paired with the Playstation 3 game WarHawk, for players use for online communication.
jeg søkte på "jabra" i wikipedia. Endret av Elohim
Lenke til kommentar

Jeg får kjøpt det samme headsettet som følger med Warhawk for 249 kr på cdon.com og spillet koster $ 39,99 på US Store (har ikke sett noe til det på EU Store).

 

Det blir ca. 223 kr + 249 kr = 472 kr. Altså blir det noen tikroner billigere å kjøpe det over PSN, men jeg liker å ha håndfaste discer så jeg vet ikke helt hva jeg ender opp med til slutt.

 

Uansett, Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Det blir ca. 223 kr + 249 kr = 472 kr. Altså blir det noen tikroner billigere å kjøpe det over PSN, men jeg liker å ha håndfaste discer så jeg vet ikke helt hva jeg ender opp med til slutt.

Synes faktisk PSN er helt geinalt fordi man slipper å bytte den fysiske Blu-ray-Disken når man skal spille. Eneste negative er at 60GB fort forvinner om man laster ned nok spill. En annen ting er backup hvis disken ryker - Kan man laste ned spillene man har kjøpt på nytt? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Jeg får kjøpt det samme headsettet som følger med Warhawk for 249 kr på cdon.com og spillet koster $ 39,99 på US Store (har ikke sett noe til det på EU Store).

 

Det blir ca. 223 kr + 249 kr = 472 kr. Altså blir det noen tikroner billigere å kjøpe det over PSN, men jeg liker å ha håndfaste discer så jeg vet ikke helt hva jeg ender opp med til slutt.

 

Uansett, Takk for hjelpen!

9535070[/snapback]

 

du kan jo og kjøpe det fra VGP. der koster det ca 460 med headsett

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...