Gå til innhold

hva er tøffest? Vest eller robe?

Hva er tøffest?  

119 stemmer

1. 1. Hva er tøffest?

• Vest
      13
    • Robe
      106

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er tøffest? Vest eller robe?

Personlig kan jeg ikke fordra vest, synes de er så ufattelig stygg, så om det selges en vest på AH som er bedre enn roben min så lar jeg vær å kjøpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa, lvler en mage nå, som er 68 atm, belf male, må innrømme at vest ikke er det smukkeste jeg har sett, men finner jeg en vest som er bedre enn roben jeg har, tar jeg selvfølgelig vesten.

Skrevet

Et godt eksempel på at flere velger Robe over Vest ser jeg godt når jeg selger Imbued Netherweave-chestpieces på AH.

Robe selger merkbart mye raskere enn Vest, til tross for at Vesten har mer damage.

Dette har muligens sammenheng med stats på de to itemene (+17dmg på vest, -14 stam, -28 int), men jeg trodde det var populært å prioritere +spelldmg. Kanskje ikke på disse?

Skrevet

Skillet nettopp opp tailoring til 375, og lagde fem imbued netherweave robes og tunics. Tunic-ene har jeg ikke solgt enda, mens de fem robene forsvant på to minutter.

Skrevet (endret)
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
doppler.jpg

darksorrow

9533915[/snapback]

ah, for jeg har melig sett en kar som ser helt lik ut som deg på tarren mill, samme abard etc.

Nok OT fra min side nå

Endret av MaSo
Skrevet

Kommer litt an på, egentlig.

Liker vest når jeg kan se den og den ser litt småtøff ut, f.eks. det fancy sm-utstyret med ei lita, svart truse og vest og stæsj, men sånn ellers må det jo være en grunn til at jeg har en 8-10 robes liggende i banken ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...