Gå til innhold

Desperate Housewives sesong 4, USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med hele episoden (og kanskje hele sesongen) var Tom sin "tale" til Lynette (selv om han snakket til de to homofile). Rørende.

 

Den slutten binder dem ganske mye handlingsmessig. Mye bedre når man ikke vet hva som skjer.

 

Det VERSTE (eller kanskje beste) som kan skje nå er at det kun var et "sånn kunne det blitt" flashforward.

 

Dette trikset har nok heller gitt dem mer frihet. Nå kan de spille på mystiske hendelser som har foregått i de siste fem årene (allerede blitt obs på et med Susan/Mike), i tillegg til at de kan bryte med tidligere mønster da flere er kommet i nye situasjoner. Det er et grep som nok er gjort for å gjøre det enklere for skribentene slik at de ikke havner i en repeterende bane.

 

De ville vært mer bundet om neste sesong fortsatte en måned etterpå, slik jeg ser det :)

Lenke til kommentar

Jeg har en liten teori jeg håper ikke stemmer, som jeg kom fram til i går etter å ha tenkt litt på det siste av DH:

 

Når det gjelder Orson tilbake og Mike borte, kanskje Mike gjorde noe forferdelig som gjorde at han ikke lenger er med Susan, og dette gjorde at Bree tilga Orson for det han gjorde mot Mike?

 

Bare en liten teori, ikke no stort. Det er nok veldig trolig at Bree også kunne tilgitt Orson over tid bare, som er det jeg tenkte først da jeg så "5 years later"-greia.

Lenke til kommentar

Da var Sesong finalen sett, og jeg må si det var noen fantastiske episoder. Spennende ! Var litt skummelt når hu der drugdealeren var på rommet når Carlos skulle hente jakken ^^ Scary ;p

 

Men Blir spennende og se hvordan det blir neste sesong ja, Savnet mike som sagt ellers så var jo nesten alt perfekt, bra sesongavsluttning.

Var en fin ting Fruene gjorde når dem løy til politiet ang Wayne. Slik at Kathrin ble sluppet fri :)

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Er det offisielt at mange av skuespillerne skrives ut av serien? Det var noen jeg "savnet" litt i de siste scenen.. Hva med Edie Britt og Julie Mayer, f.eks.. det virker litt som om de ikke kom til å være med videre.. ?

 

En annen ting; Ungene til Gabrielle virket veldig store til kun å være en 4 år (hun trenger vel et lite år å gå gravid på også..)..

 

Og noe annet som jeg ikke helt tar med "flashforward'en"; Slikt sett kan man vel ikke garantere at alle skuespillerne ønsker å være med så lenge frem i tid, så hvor mye kan man stole på det vi så? Greit nok, man trenger jo ikke å følge "våre år" i serien, men ser ikke helt at de skal dra sammen 5 år på en (eller kanskje to) sesonger, heller... eller?!

 

Det jeg personlig ikke likte med det siste vi så, var at Susan og Mike ikke var sammen lengre (hvis det ikke lager noe finurlig ut av situasjonen da), syntes de passet litt sammen.. Så, jeg kunne vel klart meg uten de siste minuttene der..

 

Var allikevel veldig glad for å se at Katherine Mayfair fortsatt var med etter "5 år", for en av de veldig få tingene jeg ikke har likt med serien var "Applewhite" -familien (de som hadde sønnen fanget i kjelleren); Det jeg ikke likte var at de kom og så dro igjen like fort, og slikt sett bare var "fyllstoff" for serien med sine problemer og hemmeligheter.. Når de da forlot i siste episode av sesong 3, så satt man liksom bare med det inntrykket at det bare er snåle folk som flytter til Wisteria Lane og at den familien egentlig ikke hadde så mye å si fra, eller til (litt dårlig fantasi fra skriverne sin sid).. Så slikt sett godt å se at Mayfair fortsatt har en rolle å spille, og ikke bare var "sesong 4 fyll"..

 

Litt kritikk til tross.. Synes serien er knallgenial og digger den veldig mye! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...