Gå til innhold

Desperate Housewives sesong 4, USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde.

Ja, hun havnet vel oppi et tre.

 

Joda, men jeg tenkte på Personer som er generelt kjent til Wisteria Lane. Alle i Wisteria Lane vet hvem Victor og Ida var, men når det kommer til en random kjerring som dukker opp rett før tornadoen, og er klart sinnsyk så bryr jeg meg ytterst LITE om det. Vil påstå at de kunne ha brukt hu mye bedre til serien en eller annen gang senere mtp utpressing ellerno. Kunne ha vært sesong slutt ellerno hvor hu pressa de for penger så Adam og Kona måtte ha flytta fra Wisteria Lane.

 

Men nå har jo Adam og Kona blitt separert da ettersom hun tydligvis skal ha gjort noe sinnsykt skrudd. Skal jeg tippe på hva hun har gjort, så vil jeg gå for at hu har utsatt dattra for elektro sjokk behandling en eller annen Psykriatisk Avdeling i Chicago ellerno. Har lest et eller annet sted at det kan forårsake store hukommelsestap.

 

Er det noe annet enn det (som jeg tviler sterkt på) så må det var hypnose eller et "uhell" eller et eller annet sånt.

Lenke til kommentar
Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde.

Ja, hun havnet vel oppi et tre.

 

Joda, men jeg tenkte på Personer som er generelt kjent til Wisteria Lane. Alle i Wisteria Lane vet hvem Victor og Ida var, men når det kommer til en random kjerring som dukker opp rett før tornadoen, og er klart sinnsyk så bryr jeg meg ytterst LITE om det. Vil påstå at de kunne ha brukt hu mye bedre til serien en eller annen gang senere mtp utpressing ellerno. Kunne ha vært sesong slutt ellerno hvor hu pressa de for penger så Adam og Kona måtte ha flytta fra Wisteria Lane.

 

Men nå har jo Adam og Kona blitt separert da ettersom hun tydligvis skal ha gjort noe sinnsykt skrudd. Skal jeg tippe på hva hun har gjort, så vil jeg gå for at hu har utsatt dattra for elektro sjokk behandling en eller annen Psykriatisk Avdeling i Chicago ellerno. Har lest et eller annet sted at det kan forårsake store hukommelsestap.

 

Er det noe annet enn det (som jeg tviler sterkt på) så må det var hypnose eller et "uhell" eller et eller annet sånt.

Det var aldri spørsmål om hvem DU brydde deg om døde, det var spørsmål om HVEM som døde.

Lenke til kommentar

Jeg har mer troa på at mora drepte faren. Kanskje jenta ble vitne til det og fikk sjokk slik at hun ikke husker. Hun var vel ikke gamle flisa da de flyttet derfra så det skal vel godt gjøres å drepe en voksen mann. Men kan hende du har rett. Blir veldig spennende å se. Er ikke alt for lenge igjen nå.. synes ventetiden har vært fryktelig lang!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

da var dagens episode sett.

må si at susans cousin var ganske morsom :p lo litt når susan var på besøk hos mike og hørte en jentelatter igjennom telefonen når hun prata med han :p ellers så fikk jo vite litt mer av hva som skjedde mellom Katherine og ex-mannen hennes.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
da var dagens episode sett.

må si at susans cousin var ganske morsom :p lo litt når susan var på besøk hos mike og hørte en jentelatter igjennom telefonen når hun prata med han :p ellers så fikk jo vite litt mer av hva som skjedde mellom Katherine og ex-mannen hennes.

 

Det som blir spennas blir jo å finne ut om eksen hennes faktisk døde av slaget med den lysestaken da. Forresten, var det stein korset i hagen hennes eller i en eller annen skog?

Lenke til kommentar

Da deltar jeg også i denne tråden. Begynte å se USA-episoder på den 7 eller 8 episoden av denne sesongen.

 

Er det bare meg som ikke syns at Mayfair's ikke er så veldig spennende og bare klenget på Wisteria Lane? Eneste som er moro å se på med den situasjonen er Adam, han husker jeg fra andre serier som Pizzagjengen og en annen jeg ikke huske navnet på xD, artig skuespiller det =) Litt spennende er det jo, men som sagt, det virker klenget på.

 

Finfin episode (den nyeste). Carlos' sin blindhet er rar syns jeg, men spennende. Håper han får synet tilbake. Syns hele Victor Lang-greia var knall =) (selv om det ikke var en del av episoden, men trekker det likevel frem).

 

Bree har emotionale stunder med alle folka xD Først Susan så Lynette Er ikke så veldig mye å si der da...

 

Alltid litt morsomt med Susan og alt det rare som skjer der. Jeg skjønte med en gang at det ikke var dattera til Katherine oppi senga, men henne selv xD Og Mike er vel snart ute av rehab?

 

Lynette er det vel ikke så veldig mye å si om, morsomt å følge med på henne og ;)

 

Og det var det? Utelukker Edie da, hun er bare en meddler oppi det hele.

 

Und dæzz dæzz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...