Gå til innhold

Desperate Housewives sesong 4, USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Velkommen til dere som skal følge med USA-sendingene av Desperate Housewives sesong 4!

 

Fruene starter på sin 4. sesong med nok et par intriger og alt av personlige problemer til nabokrangler. Sesongen har premiere søndag den 30. september på ABC og vil bli sendt hver uke (med forbehold om pause). Ved å gå inn på hjemmesiden kan du se en sniktitt på hva vi har i vente.

 

Kjør diskusjon. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

da var første episode i sesong 4 sett, må si det var en bra sesongstart... i og med vi snakker usa sendetider så trenger jeg ikke ta i spoiler det som har blitt vist.

syntes synd på lynette :s og jeg tror at folk vil finne ut at bree ikke er gravid.... var litt tåpelig det som sjedde på den festen :p

 

og er noe mystisk med de nye naboene, var ett eller annet som sjedde med datteren dere, i think abuse ?

 

håper at carlos får seg vekk fra edie jeg, hun begynner å bli litt sånn crazy :dontgetit:

sprøtt det hun gjorde med å henge seg rett før han kom inn slik at han skulle redde henne :s

Lenke til kommentar

Det var veldig bra start på sesongen, jeg fikk nesten tårer i øynene da Lynette tok av seg parykken og fortalte til venninne sine at hun har kreft. Det var noen morsomme episoder også, som da Bree var i butikken- og den irriterende gamle dama skulle ta på magen hennes, eller da susan tror hun er i menopausen, og sier til mike "I think we are doomed!!" i det hun løper bort. Rett og slett en knallbra serie, love it.

Forresten noen som fikk med seg at Eva Longoria har blitt til Eva Longoria Parker jeg synes det er søtt at hun bruker navnet hans. :thumbup:

Endret av sonja84
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...