Gå til innhold

thermalright IFX14 er hos microplex!


leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd den ikke yter like bra som Thermalright Ultra-120 Extreme synes jeg...

 

 

gjør den ikke det asså? skulle strengt tatt tro at den skulle legge seg litt over. har ikke sett noen ultra-120 vs ifx14 tester.

 

Jeh sure.. Men den jeg så på var stort sett perfekt.. alle behøver ikke være like.. -.-

 

 

skulle tro du har rett her, kan ikke tro at noen så seriøs som thermalright sender ut en kjøler med en slik finish :nei:

 

 

hadde vært arti og sett en test mot ultra 120. en quad max OC og 1,15-1,6 volt.

Lenke til kommentar
En skulle heller tro at det er kniven som er buet. Den er tynn og så godt brukt ut.

heatpaste.jpg

 

Hvis det ikke er finishen, så lurer jeg på hvorfor dette monsteret produserer så dårlige resultater.

 

 

Hva er feil med den finishen? Det er kjølepastaen?

 

PS.. Google IFX-14 Review.. det finnes flere tester her vet du ;) Omtrent ALLE JEG LESER er IFX-14 best ;D

Endret av Volfpac
Lenke til kommentar
En skulle heller tro at det er kniven som er buet. Den er tynn og så godt brukt ut.

*bilde*

Hvis det ikke er finishen, så lurer jeg på hvorfor dette monsteret produserer så dårlige resultater.

 

 

Hva er feil med den finishen? Det er kjølepastaen?

 

PS.. Google IFX-14 Review.. det finnes flere tester her vet du ;) Omtrent ALLE JEG LESER er IFX-14 best ;D

 

Her ser man hvor kjølepastaen har blitt fordelt mest. Det er minst på midten, og så har pastaen blitt fordelt ut i det en hjørnet. Kanskje den kjøleren satt på sjevt, eller at selve kjøleren er ugjevn. Må si at bildet av kjølepastaen overbeviste meg mer enn den gamle utslitte kniven.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...