Gå til innhold

Hk til en p4 2,4

Bushnell

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger et hk til p4 2,4 men er ikke sikker på hvilket.. må være raid helst ikke msi.. ikke spørr hvorfor d ikke skal være msi.. nforce2 hadde vært digg men ikke raid på dem :/ så forslag hadde vert fint.. og om komplett hadde hatt det hadde det vert supert.. men det er ingen nød.. sparer meg bare for 100 kr :p

takker på forhånd for alle gode svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nforce2 kan du ikke bruke :wink:

Jeg skal selv sette sammen en maskin med p4 nå, og er også usikker på hvilket hovedkort. eller, hadde et: Asus p4g8x-deluxe som jeg har stor tru på... men det ser ikke ut til å komme i år. Utsatt for 4. gang idag...

si ifra om du finner et bra kort =)

Skrevet

etter hva jeg ser har ikke AOpen AX4PE Max raid :-? .. det er noe jeg nesten må ha... har 4 hder (snart 5) som jeg skal bruke.. å da er raid en fin ting.. men takker for svaret

Skrevet

Da tror jeg at du har fått deg en utfordring. De fleste nyere kort som kommer med RAID har S-ATA RAID. Dermed må du kjøpe overganger til diskene i tillegg. Mitt ASUS P4PE har RAID.

-KJ

Skrevet

BD-7 er utgammelt. Bortsett fra det, så er det jo OK. (Så fremt at din 2.4 ikke er en 2.4B)

EDIT: Hadde jo vært greitt å se forskjell på E og D også ;) Glem det som står over.

-KJ

Skrevet

den som er på tilbud på komplett jeg har tenkt på.. Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood" .. men finne et hk som holder susen + kanskje går an overklokke meg er ikke lett :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...