Gå til innhold

Skal kle meg ut som pimp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg skal kle meg ut som en pimp på et klassebilde snart og jeg lurer litt på hvordan klær, smykker ol jeg bør ha på meg og hvordan jeg bør stå på bildet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stokk er vel kanskje kult. En hvit dress, hvit pels utenpå, hvit hatt med sort bånd rundt. Gullbriller, klokke og smykker. Gjerne smykker som henger ved navlen som det star $$ på.

Edit: hvit, ikke hvis.

Endret av Minus
Skrevet

Pfft, du må jo ha pelskåpe!

Pelskåpe, samme faen hvilken farge, hvit skjorte under med $$ smykker foran. Gullbriller må du jo ha, samme med ei scvhæær bling klokke. Hvit stokk kan jo også være en fin detalj, og en hatt som står i stil med pelsen.

Tok noen tips fra Minus, og la til noen av mine =)

Skrevet

prøv å time riktig slik du kaster 1000 lapper eller 100 lapper (spørs på din økonomi) i luften akkurat når bildet blir tatt.og gjerne ha 2 blonde kjerringer i halsbånd hvis du klarer det;) :dribble:

Skrevet
prøv å time riktig slik du kaster 1000 lapper eller 100 lapper (spørs på din økonomi) i luften akkurat når bildet blir tatt.og gjerne ha 2 blonde kjerringer i halsbånd hvis du klarer det;) :dribble:

9524530[/snapback]

Jentene skal kle seg ut som horer så skulle ikke være så stort problem, siden vi har dobbelt så mange jenter som gutter i klassen. Har skaffet meg pelskåpe og hatt nå :D .

Skrevet
Er man pimp så er man pimp  :cool:

Men du gidder ikke å laste opp resultatet når vist du kan da? :)

9576477[/snapback]

Skal vel la seg gjøre.

Jeg gjentar spørsmålet mitt: Hva skal jeg ha under kåpa?

Skrevet
har ikke et bilde av kåpa?

en slags åpen silke/nylon blaser?

9581907[/snapback]

Den er rød og har grå pels rundt hendene, rundt halsen og nedover sidene av åpningen til ca skritt høyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...