Gå til innhold

Endelig slutta med WoW!


Diff

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått sluttet med World of WarCraft. :!: Etter ca. to år i den virituelle verdenen har jeg fått nok. Hemmeligheten lå rett og slett i å spille på Test Realm for å se hvor relativt lite forandring det er mellom meg selv (svak lvl 70) og characters med heftig gear. Nå er jeg vært tørrlagt i en uke, og har ingen planer om å starte spillet igjen :cool: Noen som tør ta samme utfordring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grattis, jeg slutta januar 2006 etter nesten et år med raiding hver dag. tenkte på wow hver dag i sikkert 6mnd etterpå.

 

trikset var å selge accen sin. nå har jeg starta en warlock som jeg spiller litt på en par-tre dager i uka med noen kompiser. digg å ikke a noen som forventer at du spiller og presterer, men bare å spille fordi du har lyst å ha det kult med kompiser.

Lenke til kommentar
Er det stort og slutte med et spill?

9516964[/snapback]

 

Det er nok fordi det har vært så mye hype om WoW og det å slutte. Personlig gikk det helt fint, jeg ble rett og slett lei. Kan ikke se hvorfor det har vært så mye hype, selv så vil jeg si at jeg er avhengig av Diablo 2, spilt det i alt for mange år, slutta og startet igjen minst 10 ganger, fordi det er underholdende å spille det.

 

Edit: Det er vel stort fordi folk ikke har selvkontroll.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
grattis, jeg slutta januar 2006 etter nesten et år med raiding hver dag. tenkte på wow hver dag i sikkert 6mnd etterpå.

 

trikset var å selge accen sin. nå har jeg starta en warlock som jeg spiller litt på en par-tre dager i uka med noen kompiser. digg å ikke a noen som forventer at du spiller og presterer, men bare å spille fordi du har lyst å ha det kult med kompiser.

9526542[/snapback]

 

La meg se om jeg forstår deg rett? Solgte du accounten din og lagde deg en ny account for å slippe å raide? Fordi presset til å spille var for stort i guilden du var i?

Hva med "leave guild" eller "bytt server"? :roll:

Lenke til kommentar
Er det stort og slutte med et spill?

9516964[/snapback]

 

Det er nok fordi det har vært så mye hype om WoW og det å slutte. Personlig gikk det helt fint, jeg ble rett og slett lei. Kan ikke se hvorfor det har vært så mye hype, selv så vil jeg si at jeg er avhengig av Diablo 2, spilt det i alt for mange år, slutta og startet igjen minst 10 ganger, fordi det er underholdende å spille det.

 

Edit: Det er vel stort fordi folk ikke har selvkontroll.

9544000[/snapback]

Jeg personlig er ikke enig i at det er snakk om avhengighet i noen særlig stor grad når man snakker om dataspill....

Dette er etter min mening noe medieskapt møl!

Ja selvfølgelig kan man få dilla, men det kan man da av hva som helst her i verden som er gøy.

Man kan nevne i fleng: fotball, tv-serier, musikk, søppelmat o.s.v

Jeg er ganske sikker på at man ikke blir mere avhengig av wow enn man kan bli av disse andre tingene.

 

Rettelse: Jeg mener ikke at ingen har fått problemer som følge av wow-spilling, men jeg tror ikke det er mange man kan kalle avhengige.

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar
grattis, jeg slutta januar 2006 etter nesten et år med raiding hver dag. tenkte på wow hver dag i sikkert 6mnd etterpå.

 

trikset var å selge accen sin. nå har jeg starta en warlock som jeg spiller litt på en par-tre dager i uka med noen kompiser. digg å ikke a noen som forventer at du spiller og presterer, men bare å spille fordi du har lyst å ha det kult med kompiser.

9526542[/snapback]

 

La meg se om jeg forstår deg rett? Solgte du accounten din og lagde deg en ny account for å slippe å raide? Fordi presset til å spille var for stort i guilden du var i?

Hva med "leave guild" eller "bytt server"? :roll:

9547215[/snapback]

jeg rørte ikke wow på over ett år før jeg lagde den andre accen, den var ikke planlagt :D

Lenke til kommentar
Og dette er verdt å lage tråd om? Nei vettu hva.. Da skal jeg også lage tråd over at jeg har slutta å spille Halo 2.

9517063[/snapback]

Kanskje det var stort for ham å slutte. Denne kategorien handler om ting som gjør deg glad. Og hvis det gjør han glad å slutte med WoW, er det verdt å lage en tråd om :). For meg var det ikke noe stort å slutte, men det har ingenting med saken å gjøre.

 

Til deg, Diff: Gratulerer :D:fun:

Lenke til kommentar
grattis, jeg slutta januar 2006 etter nesten et år med raiding hver dag. tenkte på wow hver dag i sikkert 6mnd etterpå.

 

trikset var å selge accen sin. nå har jeg starta en warlock som jeg spiller litt på en par-tre dager i uka med noen kompiser. digg å ikke a noen som forventer at du spiller og presterer, men bare å spille fordi du har lyst å ha det kult med kompiser.

9526542[/snapback]

 

La meg se om jeg forstår deg rett? Solgte du accounten din og lagde deg en ny account for å slippe å raide? Fordi presset til å spille var for stort i guilden du var i?

Hva med "leave guild" eller "bytt server"? :roll:

9547215[/snapback]

jeg rørte ikke wow på over ett år før jeg lagde den andre accen, den var ikke planlagt :D

9549711[/snapback]

Okay :) Da kan jeg forstå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...