Gå til innhold

Endelig slutta med WoW!


Diff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du blir avhengi av wow på samme måte som du blir avhengi av hasj dvs phsykisk avhengihet......

Dette er jo ren og skjær (unnskyld uttrykket) oksebæsj !!

Å sammenligne et dataspill med et narkotikum er jo veldig lavmål da, og sier ennå mer om medias påvirkning.... selv om gudene skal vite hvor du har plukka opp det?? :nei:

 

Kjøpte WOW, spilte i 1 kvarter og sletta spillet, har aldri sett et så dårlig spill før ! RPG spill suger

Du har ikke spilt spillet og har dermed ikke snøring på hva det dreier seg om etter å ha prøvd spillet i et kvarter.... og da mener jeg at du hverken har snøring i positiv eller negativ forstand..

 

Nesten alt annet blir droppet fordi det er viktigere å morsommere å bli bedre i wow. Av de som spiller fotball eller driver med andre aktiviteter er det en veldig liten % del (om det er noen i det hele tatt) som spiller så mye som de værste wowgamerne. Dette gjelder jo selvfølgelig andre spill også, men mine erfaringer sier at dette er vanligst i wow.

 

Edit: Jeg kjenner "ihuga" fotballspillere/supportere der det går i fotball hele kveldene, hver eneste kveld...

De går på fotballtrening 3-5 kvelder i uka, kamper minst 1 gang i uka. Hver kveld er de klistra framfor tv'n, der de ser 1-3 kamper på de kveldene/dagene det går kamper og i tillegg reiser de til både hjemme og bortekampene til favorittlaget sitt.... så sant de ikke har kamp selv samtidlig... Av og til slenger de seg også en tur til england for å se sitt engelske favorittlag.

Noen av disse har også mistet samboere og barn p.g.a dette...... Men dette blir IKKE sett på som avhengighet.....

Og ikke kom med den at de der finnes det ikke mange av...... for det vet jeg at det gjør..

Endret av Jaytee71
Lenke til kommentar

En forsinket gratulasjon fra meg i alle fall :)

 

Jeg gjorde et tappert forsøk med å begynne å bli avhengig av WoW, men etter 20 levler med samme stil fant jeg ut at jeg kunne heller bli avhengig av å se maling tørker så det er jeg avhengig av nå.

 

Så om du vil ha meg unnskyld så har jeg en vegg med våt maling jeg skal stirre på.

Lenke til kommentar
Folk er så seriøse med slutting av wow. Som det var å koble fra respiratoren sin.

Jeg spilte over et år, 80 days played osv. Så en dag logga jeg inn og alt var bare kjedelig. Gadd ikke farme i timer før raids, gadd ikke logge inn tilslutt. end.

Har spilt i snart 2 år.

Må innrømme at jeg også er pisslei av og til..... da tar jeg meg en uke eller to pause :)

Nå er jeg bare inne og småspiller litt av og til, samt prater med kjentfolk.

Til dere som slutta selv om dere syns det fortsatt er gøy..... til dere som hørt på "gode" råd fra kjentfolk og media, om å slutte før dere blir avhengige o.s.v.... eller som har fått ørene tuta fulle om at dere er avhengige fordi dere spiller noen kvelder i uka og har slutta p.g.a det..... Kondolerer

Men for all del..... dersom du syns det er bedre å bli styrt av andre mennesker enn å gjøre som du vil og ha det gøy... gratulerer så mye....

Lenke til kommentar
Har nylig sluttet å spille WoW selv, og merker hvor sinnsykt deilig det er.

Dere som sier dere har prøvd det en uke, eller ikke har prøvd det i det hele tatt, og påstår at man ikke kan bli avhengig blablabla, Bullshit.

 

Hver gang jeg var ute til lengre enn 19:30 ble jeg frustrert siden jeg gikk glipp av "raids".

 

Føler alt er mye friere nå, skal aldri aldri aldri begynne igjen.

 

ja det var kjipt å være ute med deg... "Ånei nå er det raid":p velkommen etter ! ;]

 

wow var gøy, men de ødelegger sitt egent spill.

 

Grattis for de som har slutta ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
:ph34r:
Å lø! du er nørd ass :!:

 

nørd?!?!?!?! Hvis denne personen hadde et avhengighets problem og har sluttet har du ikke rett til å kalle han ''nørd''

Det er akkurat som røyk, hvis du akller noen røyke-jævel fordi du de røyker og de SLUTTER med røykingen har du ingen rett til å kalle han røyke-jævel, du skal faktisk ikke kalle han røyke-jævel

 

Det finnes mange navn til mange 'grupper'' folk slik som folk som spiller spill, ''nerder''

det er nesten som å kalle en utlending pakkis

ingen har rett til å kalle andre mennesker stygge ting, hvis de gjør det så er det bare fordi det er noe SÅÅÅ Stygt med dem selv slik at de finner SMÅ feil med andre som ikke engang kan kalles feil

 

Sorry for den lange ''talen'' men jeg mener at mennesker ikke kan kalles ''nerd'' eller lignende for vi er alle mennesker uansett hvordan man snur og vender på bildet!!

 

Så gå og les en bok, snillest :ph34r:

Jeg er enig i at man ikke skal kalle noen nerd fordi om de ble litt vel opphengt i spillet, men å sammenligne dette med røyke-avhengighet er jo bare sprøyt..... I røyken finnes stoffer som faktisk er avhengighetsdannende.....

Vis meg hvor man tar inn sånne stoffer ved å spille wow??

 

Det var et eksempel!!!!!!!!!!!!! lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...