Mr.M Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 (endret) Paternoster er latin for "Fader vår", 9523379[/snapback] Mange har vel foldet hendene og bedt en stille bønn i forbindelse med Vista I tillegg står det altså svart på hvitt også. Trådstarter har åpenbart fått Windows Vista Paternostra versjon, dvs. man må trygle & be om å få tilsendt produktnøkkel. Snodig sak er det ihvertfall? Endret 18. september 2007 av Hotbox
L O G I M A N Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Bildet over her er speilvendt & opp/ned, så jeg roterte/vendte det riktig vei. Ser det står Paternoster på etiketten, noen som vet hva i all verden det betyr? 9523328[/snapback] Patenoster er et stort skap med hyller som en kan rotere rundt. Slik at det kan godt være 10 m høyt, men rommet/hyllene kommer fram til en luke etter som en kjører dette rundt. Edit: Bilde av Paternoster http://home.no.net/egil963/paternoster.htm Endret 26. september 2007 av sesteen
Aqualong Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Er det ikke slik at du kan gå videre i installasjonen uten produktnøkkel? Når det er OEM så er min erfaring at det står xxxx-xxxx-OEM-xxx på produktnøkkel, så kan jo være at den på en måte ligger på disken? 9516661[/snapback] Produktnøkkelen til Vista Ultimate OEM ser sånn ut: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx. Ikke noe OEM innimellom. Endret 26. september 2007 av Aqualong
edge Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 På min farfars dell står det OEM der værtfall.
Aqualong Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 På min farfars dell står det OEM der værtfall. 9585010[/snapback] Det jeg henviser til er det som står på originalesken til selve Vista DVD-en. Jeg har faktisk 4 av dem, og serienummeret er i det formatet jeg nevnte.
edge Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Javel, men jeg vet hva som sto. Uansett så har det jo lite med topic å gjøre.
V-by Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Rin komplett, eller hvem du nå kjøpte vista av, og si at du ikke har mottat noen cd-key. Værre skal det ikke være. Sier de du skal ringe MS og aktivere den der, så er det bullshit, du skal ha en cd-key fra selgeren. Er det blitt vanlig å selge Vista uten lisens eller? Har opplevd det samme selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå