Gå til innhold

Tøffeste å spelle på LAN?


Anbefalte innlegg

Yeye..veit hva de fleste kommer til å svare (CS, Q-spella, UT) men jeg lurer på om det er noen andre spell som er tøffe. Er spesielt på jakt etter co-op spell. Digga Hidden & Dangerous. Et spill der man må samarbeide. Kan ikke kalle CS samarbeiding. Såvidt jeg veit så får ikke anti-terror-politiet poeng for å drepe en terrorist. De får heller ikke penger :smile:

 

Vil ha et spill der man kan samarbeide, sånn som Rainbow Six og Ghost Recon. Noen forslag. Håper MOH:AA co-op'en blir no lignende H&D. Nøkkelen til seier er ved samarbeiding...øhhhmmm..hørt det på en film :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Delta Force 2

- Delta Force Land Warrior

- Action Half-Life (mod)

- Return to Castle Wolfenstein

- Commandos (ikke FPS, men allikevel...)

- Age of Empires 2 (meget fett å spille på lag der)

- Soldier of Fortune (en kort stund. kjipt i multi)

- Day of Defeat (mod til Half-Life)

 

 

_________________

He's the killa'! He's the thrilla'!

http://minipuz.cjb.net/

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-01-03 17:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-03 22:26, the_ruthless skrev:

"SvenCoop"? Hva er det forno? Hvor får man tak i det?



 

Svencoop er coop mode til half-life... Bare at man må laste ned egne coop brett. Det er noe dritt. Jeg håpet på å kunne spille igjennom hl sp episoden med andre, men nei da.!"%#( :sad:

 

(vet ei kor det fins)

Lenke til kommentar

Starcraft er bra over lan. Hvilket spill som er best varierer med størrelsen på lanet.

 

Lite LAN; (2-5stk)

StarCraft

Unreal (bra bots!)

HL m. mods og bots

div. andre spill

 

 

Stort Lan 8<

Return to Castle Wolfenstein

Serious Sam (morsomt! VELDIG morsomt!)

Unreal

HL

 

 

Det er ihvertfall spilla jeg pleier å spille.

Lenke til kommentar

altså, Webwarrior, hvordan kan du si at "div.andre spill" passer til lan 2-5 stk? vær litt tydelig.

har 8 porter switch med 4 dataen på konstant, pluss venner som kommer innom med sin data, da blir det linking på litt gta2, unreal tournament, cs og obligatoriske starcraft, taperen i starcraft må til butikken og kjøpe brus osv. det er de spillene jeg synes er gøyest til og linke på, trenger man flere spill?

Lenke til kommentar

Er det mulig? Ingen her har nevnt Rogue Spear...co op i RS slår de fleste andre spillene nevnt her (i alle fall i FPS sjangeren). Greit nok, det begynner å bli gammelt, men en gang iblant er de gamle best!!!

Ellers har jeg jo såvidt begynt å spille Ghost Recon i MP, men hittil slår det ikke RS! Er jo til og med en norsk person med i spillet! (Einar Pettersen, snikskytter fra Hamar!) Klart dette er veeeldig individuelt, men for meg så har aldri CS,Q3,UT og lignende aldri vært i nærheten av RS, men det er klart: nå har jeg vel pådratt meg vreden til de fleste her(CS spillere...) Just my opinion, I'm off to the bar in Hereford to have a beer with my commander, Domingo "Ding" Chavez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...