Gå til innhold

når er neste patch? -S1 gear blir til honor point

Anbefalte innlegg

Hallo, som emnetittel sier, så lurer jeg på når man kan kjøpe S1 arena gear for honor points. Jeg har spart opp 75 000 honor nå, og det er visst en øvra grense for hvor mye honor man kan ha på en gang :dontgetit:

tror dere det er mulig å spare opp 50 000 honor points før patchen? (jeg samler ca. 6-7k gjennomsnittlig om dagen)

Videoannonse
Annonse
Hallo, som emnetittel sier, så lurer jeg på når man kan kjøpe S1 arena gear for honor points. Jeg har spart opp 75 000 honor nå, og det er visst en øvra grense for hvor mye honor man kan ha på en gang  :dontgetit:

tror dere det er mulig å spare opp 50 000 honor points før patchen? (jeg samler ca. 6-7k gjennomsnittlig om dagen)

9512282[/snapback]

Er det mulig å leie deg inn en uke til honor farming? :)
Må framdeles orke å spille pvp for å få honor

9512800[/snapback]

Orke?

gjør det lett, men å sitte å nolife i instancer hele dagen skjønner jeg ikke :S

pvp så kan man slutte når man føler for det og starte på igjen når man føler for det

Endret av MaSo

9512800[/snapback]

Orke?

pvp så kan man slutte når man føler for det og starte på igjen når man føler for det

9512829[/snapback]

Det er et jævla ork når du ikke har bra gear og blir voldtatt av hver eneste kjeft med litt vett i skallen. (retribution)

Og når det eneste specet du har gear til (holy/protection, paladin) og du ender opp med å spamme forpult healing i BG's, da blir det fort et ork å tjene mer enn 500 honour om dagen.

Ja, jeg går lei av pvp etter 500 honour, så forpult kjedelig og ræva er det som healer paladin.

Forstå meg ikke galt, når man er sterk og har en bra class er det kjempegøy å herje og voldta i BG, men det er ikke så gøy om motsatt er tilfelle.

Og når det eneste specet du har gear til (holy/protection, paladin) og du ender opp med å spamme forpult healing i BG's, da blir det fort et ork å tjene mer enn 500 honour om dagen.

Ja, jeg går lei av pvp etter 500 honour, så forpult kjedelig og ræva er det som healer paladin.

Forstå meg ikke galt, når man er sterk og har en bra class er det kjempegøy å herje og voldta i BG, men det er ikke så gøy om motsatt er tilfelle.

9512912[/snapback]

Eh :!: så du har bra Holy/Prot gear og mener du ikke har en "Sterk bra klasse i BGs"?? ;)

Prøv heller å teame opp med en MS Warr med godt gear - han vil voldta det meste mens du holder han oppe, ikke lett å stoppe et slikt team .... blir nesten mer moro enn å gjøre DPS selv, siden du som holy/prot er nesten umulig å ta ned 1on1 og han voldtar alt i sin vei hvis han få healing ...

(men jeg er enig i at PVP er noe kjedelig .. klarer sjelden mer enn 2k/dag selv, uansett om jeg spiller pally eller Sp)

Endret av kjetilkl
Prøv heller å teame opp med en MS Warr med godt gear - han vil voldta det meste mens du holder han oppe, ikke lett å stoppe et slikt team .... blir nesten mer moro enn å gjøre DPS selv, siden du som holy/prot er nesten umulig å ta ned 1on1 og han voldtar alt i sin vei hvis han få healing ...

9512958[/snapback]

Nei, det der er drittkjedelig.

Jeg står på max range og spamhealer en annen som får all moroa.

Holy er IKKE morsomt.

9512958[/snapback]

Nei, det der er drittkjedelig.

Jeg står på max range og spamhealer en annen som får all moroa.

Holy er IKKE morsomt.

9514958[/snapback]

Kaare, det har like mye med laget. har du ett problem med å være holy. speccer du selfølgelig ikke det. Jeg syns holy paladin er morsomt å spille i pvp (prøvd season 1-2 geara paladin av kamerat :> ) og likte det. Nei. du får ikke awesome crits. men prøv å spill en warrior ( eller hvaenn annen class, warrior spesifikt) i pvp. Det er så utrolig deilig med bare EN renew. Det hjelper så UFATTLIG MYE. Derfor føler jeg meg nyttig. og jeg nyter å se nevnte warrior (eller å være den warrioren <3 ) .

9512800[/snapback]

Orke?

9512829[/snapback]

Med en 15 minutters pause før du kan begynne igjen hvis du går fra før kampen er over da. Med mindre du AFKer.

Prøv heller å teame opp med en MS Warr med godt gear - han vil voldta det meste mens du holder han oppe, ikke lett å stoppe et slikt team

Enig, ser jeg en bf pala komme i et team er det bare å snu.

Hvor kommer disse ryktene fra, hele serveren snakker om det og alle har dif datoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...