Gå til innhold

Nytt PC Oppsett! GTX, Q6600, 19", XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=53876

 

Hva syns dere??

 

Etter mye uenigheter har jeg kommet fram til ett oppsett!

 

Vet noen om amentio kan bygge og innstalere OS på den?

 

Eller vet noen om en XP Pro Norsk 32-bit på amentio?? :p programm oppsettet dems er totalt KAOS!

9509522[/snapback]

 

 

Ser ut som at penger ikke er no prob for deg :cool: , så ville gått for 2 GB mer RAM + 64bit OS , så du får utnyttet all RAM. :thumbup:

Lenke til kommentar
8800 GTX koblet opp mot en nusselig liten 19' skjerm ?..... Her ville jeg vurdert en liten oppgradering (22' med 1680X1050 f.eks, eller en 24').

9510253[/snapback]

Ville heller hatt en 20", enn en 22". Begge skjermene har samme oppløsning, bare at bildpunktene er litt dratt ut på 22".

Lenke til kommentar
8800 GTX koblet opp mot en nusselig liten 19' skjerm ?..... Her ville jeg vurdert en liten oppgradering (22' med 1680X1050 f.eks, eller en 24').

9510253[/snapback]

 

Skal også kanjse spille på 32" eller 42" TV ;)

 

Har lys på større skjerm men syns de blir så dyre når du skal ha kvalitet og bilig :p

 

Og vis jeg skal ha 22" Lurer jeg litt på Denne

 

Er den god?? Har skjemene like god bildekvalitet??

Bildekvalitet er utrolig viktig for meg.

 

BYtta ut rammen med GEiL BTW

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Har ikke noe greie på akkurat den skjermen, men har generelt sett hatt dårlig erfaring med LCD-skjermer fra LG, hatt 5 stk og 3 av dem hadde pixelfeil, en annen hadde sinnsykt mye støy.

 

Akkurat nå bruker jeg denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72819

 

Ganske fornøyd med bilde over-all, med unntak sortnivået, men det er jo LCD, så hva kan man forvente. Pixelfeil på denne også forresten, og siden det var bare 1 pixel så fikk jeg ikke byttet den.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Hei,

 

Anbefaler ikke Asus P5N-E sli hvis du skal klokke quadcoren din.

Går helt fint hvis du bare skal kjøre stock altså, men det hovedkortet får en sinnsykt vdroop med quadcore. Har prøvd dette hk sammen med en Xeon X3210 og klarte ikke komme opp i mer enn 2,5ghz stabilt... så var veldig skuffet. Hovedkortet fungerte veldig greit med en dualcore, men ble byttet så fort jeg gikk over til quad.

 

Vinci

Lenke til kommentar
8800 GTX koblet opp mot en nusselig liten 19' skjerm ?..... Her ville jeg vurdert en liten oppgradering (22' med 1680X1050 f.eks, eller en 24').

9510253[/snapback]

 

Skal også kanjse spille på 32" eller 42" TV ;)

 

Har lys på større skjerm men syns de blir så dyre når du skal ha kvalitet og bilig :p

 

Og vis jeg skal ha 22" Lurer jeg litt på Denne

 

Er den god?? Har skjemene like god bildekvalitet??

Bildekvalitet er utrolig viktig for meg.

 

BYtta ut rammen med GEiL BTW

9510666[/snapback]

 

 

Hvis tv`en ikkje er full HD 1920*1080 så er det jo ikkje så veldig mye høyere oppløsning enn standard 19" (1280*1024) VS 1366*768 på 720p tv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...