Gå til innhold

er Hiper konkurs?


Anbefalte innlegg

Min har fungert fint i over 2 år. Hiper Type-R 580W.

Min fungerte helt topp helt til den plutselig døde, og dere som har en som har virket så lenge er fortsatt i mindretall i forhold til de over 40 som har giddet å poste at den har dødd.

 

Uansett trenger vi vel egentlig ikke en Hiper-tråd til, foreslår at denne slåes sammen med den gamle. Det hadde også vært fint med en poll, selv om den kan bli litt misvisende siden folk ikke kan endre stemmen sin etter hvert som de dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min har fungert fint i over 2 år. Hiper Type-R 580W.

Min fungerte helt topp helt til den plutselig døde, og dere som har en som har virket så lenge er fortsatt i mindretall i forhold til de over 40 som har giddet å poste at den har dødd.

 

Uansett trenger vi vel egentlig ikke en Hiper-tråd til, foreslår at denne slåes sammen med den gamle. Det hadde også vært fint med en poll, selv om den kan bli litt misvisende siden folk ikke kan endre stemmen sin etter hvert som de dør.

9526274[/snapback]

 

Fikk plutselig en merkelig følelse av Deja vu :ph34r:

Lenke til kommentar

Oi, nå døde PSUen min! Jeg var ikke hjemme, men dama sa at den smalt veldig høyt! Jeg har prøvd å jumpstarte den, men den starter ikke. Kan heller ikke se noen sprengte kondensatorer når jeg ser igjennom vifta. Noen som vet hva det kan være? Bør jeg teste resten av komponentene for å se om de også døde i samme slengen? :(

 

Edit: fått kreditert den nå, så må jeg finne meg en ny:)

Endret av RIP
Lenke til kommentar
Bare å se litt på forumet her det...

9527987[/snapback]

 

Vel, noe av grunnen til at det er mange saker på forumet om hippere som bryter sammen har vel noe med at det er veldig mange som har hippere. Så feilprosenten behøver ikke å være noe høyere enn andre merker av den grunn.

 

Så om amdme har noe som støtter det han sier hadde vert fint...

Lenke til kommentar
Bare å se litt på forumet her det...

9527987[/snapback]

 

Vel, noe av grunnen til at det er mange saker på forumet om hippere som bryter sammen har vel noe med at det er veldig mange som har hippere. Så feilprosenten behøver ikke å være noe høyere enn andre merker av den grunn.

 

Så om amdme har noe som støtter det han sier hadde vert fint...

9528598[/snapback]

 

Prøv søkefunksjonen her i forumet..(søk hiper). dessuten hadde jeg en tråd selv om en hiper som tok fyr :whistle:

Lenke til kommentar

Vel, noe av grunnen til at det er mange saker på forumet om hippere som bryter sammen har vel noe med at det er veldig mange som har hippere. Så feilprosenten behøver ikke å være noe høyere enn andre merker av den grunn.

 

9528598[/snapback]

 

I følge forumet, burde hiper 580R i såfall være Norges overlegent mest populære psu gjennom tidene om feilprosenten deres skulle være identisk med andre merker/modeller.

Lenke til kommentar
Dette er ikkje tråden for dei som har problemer med Hiper, men om Hiper er på vei ut av markedet. Hald det på emnet.

9534052[/snapback]

Hallo i luken.

Det får være grenser for pirkete moderering da.

Det omhandler da Hiper dette og.

Du får du slette posten min da siden jeg fåreslår Mist istedenfor,det er jo HELT offtoppic.

Lenke til kommentar

har hatt to hiper R580W. den første daua fullstendig etter hakket over 1 år, og den andre feilet med vifta (morro-lyder!!), også etter en snabb over 1 år.. er på leting etter erstating i dette øyeblikk.. Hiper kan godt være like stabilt som andre merker, men jeg sjangser nok ikke på at jeg bare har vært meget uheldig når jeg kjøper neste PSU..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke at Hiper konkurs.

 

Hiper.

 

Men bare for å ha sagt det, nå er Hiper 580WR, meget sannsynlig godt til de evige El-Retur marker...

 

Hadde nettopp skiftet en, på min ene sønns sin, og nå er den andre PC`en lik i oppførsel.

 

Både på lyd og "duft". Opptart til Windows "baren" laster, så skrur den seg av. En stygg summelyd kommer. Høres ut som om det er kondensatorene som lader seg ut :hmm: , samt at det lukter svidd, men ikke mye..

 

Alle maskinene her i huset har / hatt Hiper, på grunn av at de ble anbefalt. :ermm:

 

Så i morgen den dag, er det innom min lokale Data Butikk, som hittil har vist seg å være greie :thumbup:

 

I min egen PC`e står det også en Hiper, men den er handlet på Komplett.no

 

Og jeg håper den holder...

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...