Gå til innhold

[Løst] Hva mener dere om gutter i g.streng?


alexkl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter er laget / konstruert for å gå i boxer !

Jeg takler ikke gutter / menn i gstreng , kanskje Borat men ingen andre . 

Jenter er bygget er vell bygd til alt ; gstreng , tanga , boxer , hipters osv ..

 

 

Eller ?

9559063[/snapback]

Syns ikke det akkurat.

 

Hvorfor skal liksom jenter være bygd til boxer?

 

Da kan jo også gutter være bygd til g-streng!

 

Det blir jo som at gutten og jenta bytter undertøy. Akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Boxeren er designet for best mogleg behag for menn, kvinner kan gjerne bruke dei, men truse og hipster gjer same nytten.

 

G-streng er vel neppe komfortabelt å bruke om du er mann eller kvinne, men spesielt for menn. Den er designet for kvinner, at den er ukomfortabel for menn er ein selvfølge.

Lenke til kommentar

Prøvd manneg-streng, jeg. Det er ikke spesielt digg. Hår i ræva skal først og fremst ikke henge fast i no, for det gjør vondt. For det andre, så er det kjipt å få boner i g-streng, fordi, i motsetning til i en bokser, får du ikke skjøvet utstyret ut til sida, noe som uansett fører til at det stikker ut.

 

Undertøy er til å dekke over de edlere delene, ikke vise de fram :p

Lenke til kommentar
For det andre, så er det kjipt å få boner i g-streng, fordi, i motsetning til i en bokser, får du ikke skjøvet utstyret ut til sida, noe som uansett fører til at det stikker ut.

9560364[/snapback]

Hehehe. Ja der sa du noe. Aldri opplevd det da, men kan se det blir et problem :p

Må si du har de beste argumentene på hvorfor g-streng ikke er for gutter hittil.!

Nice.

Lenke til kommentar
For det andre, så er det kjipt å få boner i g-streng, fordi, i motsetning til i en bokser, får du ikke skjøvet utstyret ut til sida, noe som uansett fører til at det stikker ut.

9560364[/snapback]

Hehehe. Ja der sa du noe. Aldri opplevd det da, men kan se det blir et problem :p

Må si du har de beste argumentene på hvorfor g-streng ikke er for gutter hittil.!

Nice.

9563332[/snapback]

Da er det jo bare og sette seg ned i 2 sek og tenke på noe annet eller se på noe stygt :!:

Jeg tror nok ikke det er det største problemet og hvertfall ikke et godt argument for å ikke bruke det.

Lenke til kommentar
ok :D  Det er utrolig ekkelt når gutter går rundt med stramme g- strenger som dekker minimalt... Er kanskje litt homofob, men tror nok at de aller fleste føler det samme som meg  :roll:

9578854[/snapback]

Om mannetanga er ekkelt eller ikke kommer an på hvem som går med den. Å se en helt vanlig person i undertøy som er litt mindre dekkende en en badeshorts er da ikke så ille? Men hvis det er en bleikfeit yeti som bruker det er jo saken en annen.

 

At det er uvant å se en mann med tanga kan jeg gå med på, men ekkelt? Egentlig ikke.

Lenke til kommentar
ok :D  Det er utrolig ekkelt når gutter går rundt med stramme g- strenger som dekker minimalt... Er kanskje litt homofob, men tror nok at de aller fleste føler det samme som meg  :roll:

9578854[/snapback]

Om mannetanga er ekkelt eller ikke kommer an på hvem som går med den. Å se en helt vanlig person i undertøy som er litt mindre dekkende en en badeshorts er da ikke så ille? Men hvis det er en bleikfeit yeti som bruker det er jo saken en annen.

 

At det er uvant å se en mann med tanga kan jeg gå med på, men ekkelt? Egentlig ikke.

9579237[/snapback]

Fullt enig med deg Kalinken. :yes:

Lenke til kommentar

Som den forkjemperen for menns likestilling og menns rettighet til å gå med kjoler og skjørt som jeg er, skal jeg innrømme at jeg har prøvd jente-g-string. Mer enn én gang.

Jeg har også en som jeg aldri har brukt, som min søster kjøpte meg, 2 størrelser for liten slik at hun kunne få den og bruke den (utspekulerte nisse).

 

Jeg har ikke per dags dato noen gutte-g-string, da jeg ikke føltes særlig komfortabel med den stringen mellom rumpeballene, og holder meg enten til boxer eller kommando.

 

Kommando + kjole + scooterkjøring en dag det blåser litt = frisk og luftig opplevelse som jeg anbefaler alle på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Som den forkjemperen for menns likestilling og menns rettighet til å gå med kjoler og skjørt som jeg er, skal jeg innrømme at jeg har prøvd jente-g-string. Mer enn én gang.

Jeg har også en som jeg aldri har brukt, som min søster kjøpte meg, 2 størrelser for liten slik at hun kunne få den og bruke den (utspekulerte nisse).

 

Jeg har ikke per dags dato noen gutte-g-string, da jeg ikke føltes særlig komfortabel med den stringen mellom rumpeballene, og holder meg enten til boxer eller kommando.

 

Kommando + kjole + scooterkjøring en dag det blåser litt = frisk og luftig opplevelse som jeg anbefaler alle på det sterkeste :)

 

 

Mener du snøscooter? :DDet må være en luftig opplevelse...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...