Gå til innhold

[Løst] Hva mener dere om gutter i g.streng?


alexkl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Synes det skal være en forskjell på gutter og jenter. Ikke kun hormoner og kjønnsorganene. Likestillingen holder på å gå alt for mye til hodet på enkelte mennesker som mener at gutter bør bli mer kvinnelig, som f.eks glattbarbere seg og/eller gå med dameundertøy. Menn er skapt med hår på kroppen og da synes jeg ikke det blir riktig at hårete menn skal bli stemplet som usexy eller ekle. Det får være opp til hver enkelt dame å bestemme.

Selv har jeg spurt dama om det der og hu kunne aldri tenke seg at jeg hadde vært glatt hele kroppen.

Men så klart det er jo en smakssak når det gjelder undertøy også. Dersom noen menn liker å gå i det, gjerne for meg. Men ikke la det bli til en mote eventuelt stemple menn som liker den vanlige, kjedelige boxeren, til gårsdagens menn som "ingen liker".

 

Selv bruker jeg kun boxer og har ikke tatt på meg ei truse siden 5 klassen.

 

Tror også at det er heller få kvinnfolk som hadde synes at en allminnelig mann med string hadde vært sexy. Den allminnelige mannen er ingen fotomodell ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crossdressing er en ting veldig få gjenkjenner som et tegn på likestilling, og jeg er faktisk direkte sjokkert her.

Gutter i skjørt og g-streng er fyfy, men jenter med boxer og bukse er helt ålreit? Jaja, det er fascinerende å se menneskers reaksjon på dette på nært hold, da jeg ikke levde på 50-tallet heller. Jeg håper dypt og inderlig at det blir mer og mer normalt for gutter å bruke skjørt og g-streng slik at det blir like normalt som jenter i bukse. For jenter i bukse er i utgangspunktet crossdressing det og. Tygg litt på den. :)

Jeg liker deg og meningene dine bedre og bedre. I alle fall om du innlemmer kjole inni der også :love:

Lenke til kommentar
Crossdressing er en ting veldig få gjenkjenner som et tegn på likestilling, og jeg er faktisk direkte sjokkert her.

Gutter i skjørt og g-streng er fyfy, men jenter med boxer og bukse er helt ålreit? Jaja, det er fascinerende å se menneskers reaksjon på dette på nært hold, da jeg ikke levde på 50-tallet heller. Jeg håper dypt og inderlig at det blir mer og mer normalt for gutter å bruke skjørt og g-streng slik at det blir like normalt som jenter i bukse. For jenter i bukse er i utgangspunktet crossdressing det og. Tygg litt på den. :)

Jeg liker deg og meningene dine bedre og bedre. I alle fall om du innlemmer kjole inni der også :love:

Mhm :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Homofile bruker ofte dameklær.
Du kjenner åpenbart ufattelig mange homser og samtlige av dem ikler seg sikker g-streng og trange miniskjørt, derfor kan du komme med denne uttalelsen. Det er en forskjell på crossdressers/transer/dragqueens og homser. Jeg vedder på at jeg kjenner minst en homse som er mer maskulin enn den mest maskuline kompisen din. :)
Lenke til kommentar
Homofile bruker ofte dameklær.
Du kjenner åpenbart ufattelig mange homser og samtlige av dem ikler seg sikker g-streng og trange miniskjørt, derfor kan du komme med denne uttalelsen. Det er en forskjell på crossdressers/transer/dragqueens og homser. Jeg vedder på at jeg kjenner minst en homse som er mer maskulin enn den mest maskuline kompisen din. :)

 

Ble litt småeid der:/

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...